Pomóż gościom odnalezć twój hotel

2011-10-09, 15:15:34

Gdzie jest twój hotel? Swego czasu pisałam o Google Places, ale wydaje się, że niektóre restauracje i hotele nie uświadomiły sobie konieczności informowania o swoim kodzie pocztowym.

Dzisiaj postanowiłam odszukać lokalizację hotelu, w którym planowałam zamieszkać, aby zobaczyć, jak długo zajmie mi dojazd do niego z domu, i jak daleko znajduje się od miejsca, które jadę odwiedzić. Wydawało się, że lista informacji zawiera wszystko. Nawet takie szczegóły, jak współrzędne dla helikopterów, z wyjątkiem jednakże kodu pocztowego!

Szukałam na stronie głównej, w zakładce ‘lokalizacja’, ‘szczegóły kontaktowe’, ‘wskazówki komunikacyjne’. Było tam wszystko, oprócz kodu pocztowego!

J
eden prosty mały szczegół, który stanowiłby o całej różnicy, dla kogoś mówiącego "tak, ten hotel jest idealnie usytuowany" lub zastanawiającego się, czy to miejsce jest dla niego odpowiednie i ewentualnie wychodzącego z twojej strony, aby znaleźć jakieś lokum w innej okolicy.##

Wiedza o tym, gdzie znajduje się twój obiekt musi być fundamentalną częścią procesu podejmowania decyzji w zakresie dokonania rezerwacji lub nie, i dlatego też taka informacja powinna być częścią twojego komunikatu marketingowego.

Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na uzyskanie większej liczby restauracyjnych lub hotelowych rezerwacji, spraw by te informacje, były tak łatwe do odszukania, jak to tylko jest możliwe dla potencjalnych klientów i zamieść je na głównej stronie internetowej restauracji lub hotelu.

Dochodzi do tego, że nawet jeśli klienci wiedzą mniej więcej, gdzie znajduje się twój obiekt, to i tak najprawdopodobniej będą korzystali z nawigacji satelitarnej, aby ułatwić sobie życie. Byłoby więc jeszcze lepiej gdybyś umieścił swój kod pocztowy lub współrzędne do nawigacji satelitarnej w emailu potwierdzającym rezerwację. Proszę jednak sprawdzić dokładnie czy te współrzędne są prawidłowe by nie zaprowadziły gości na złą drogę!

Jeżeli wiesz, że mogą nastąpić jakiekolwiek zakłócenia w bezkolizyjnym dotarciu do miejsca twojej lokalizacji, uprzedź o tym gości zawczasu i udziel im prawidłowych wskazówek komunikacyjnych.

Wszystko to składa się na znakomitą obsługę klienta i stanowi część jakże ważnego pierwszego wrażenia.

Caroline Cooper



www.hotelinfo24.pl