Wielkie otwarcie niskich cen - nowa kampania taktyczna Focus Hotels

2013-10-28, 17:40:15

28 października Focus Hotels rusza ze swoją nową kampanią taktyczną „Wielkie otwarcie niskich cen”. Koncept kreatywny projektu, skupia się na atrakcyjnej cenowo ofercie oraz nawiązuje do zbliżającego się otwarcia nowego hotelu Focus Katowice Chorzów. Po raz kolejny, w kampanii reklamowej wystąpi postać niedźwiadka, który zdobył już uznanie i nagrody w branży reklamowej oraz zaufanie odbiorców. Głównym celem przedsięwzięcia jest kierowanie ruchu na stronę źródłową marki oraz wzrost sprzedaży bezpośredniej.

„Wielkie otwarcie niskich cen” to kampania taktyczna polskiej sieci Focus Hotels, która startuje 28 października i potrwa do 20 listopada 2013 roku. W głównej mierze, działania skierowane będą do klienta biznesowego. Najważniejszymi celami kampanii, będzie kierowanie ruchu na stronę źródłową marki , zwiększenie udziału sprzedaży bezpośredniej, a  także pozyskanie nowego port-folio klientów.

Jak sama nazwa kampanii wskazuje, działania skupione są na atrakcyjnej ofercie cenowej we wszystkich hotelach sieci, a sam projekt nawiązuje do zbliżającego się otwarcia hotelu Focus  Katowice Chorzów – już w pierwszej połowie listopada 2013 r. Podczas trwania kampanii, między 28.10 a 20.11, klienci będą mogli dokonywać rezerwacji na okres od 31.10.2013 do 28.02.2014 po preferencyjnych warunkach. Ceny pokoi zaczynają się od 89 złotych w Bydgoszczy oraz od 109 w Szczecinie. Za dobę hotelową w Gdańsku, Łodzi oraz w nowym obiekcie Katowice Chorzów, klienci zapłacą już od 99 złotych za pokój jednoosobowy.
 
Zasięg kampanii jest ogólnopolski, a głównym kanałem komunikacyjnym będzie Internet. Sieć Focus Hotels, położyła także duży nacisk na cross promocję w swoich obiektach oraz szeroką komunikację na stronie źródłowej marki.

- Po raz kolejny zdecydowaliśmy się pójść śladami naszego niedźwiadka, który występował w poprzednich kampaniach. Można wręcz powiedzieć, że staje się on powoli naszym Brand Hero. Zdobył zaufanie odbiorców a także uznanie internautów w prestiżowym konkursie Idea Awards. Przy okazji najnowszego konceptu kreatywnego, staraliśmy się także nawiązać do zbliżającego się otwarcia hotelu Focus Katowice Chorzów - mówi Anna Krupa-Cristescu, kierownik marketingu sieci Focus Hotels. ##

***
Focus Hotels Sp. z o.o. to prężnie rozwijająca się sieć nowoczesnych hoteli biznesowych w Polsce. Obiekty należą do klasy ekonomicznej i charakteryzują się wysokiej jakości produktem. Właścicielem jest (notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie) grupa kapitałowa Makrum S.A., której prezesem jest Rafał Jerzy.

Aktualnie w skład sieci hotelowej wchodzą obiekty w Gdańsku, Łodzi, Szczecinie , Bydgoszczy oraz Chorzowie. Dodatkowo wkrótce Hotel planuje otwarcie kolejnego hotelu w Inowrocławiu pod marką Focus Premium****.

Łącznie, hotele dysponują 506 miejscami noclegowymi. Dominującym klientem, jest gość indywidualny podróżujący w celach biznesowych lub turystycznie, przywiązujący uwagę do jakości oraz ceny. Każdy z obiektów posiada zaplecze konferencyjne wyposażone w wysokiej klasy sprzęt użytkowy.


Źródło: My Land.pl – 28.10.2013
 


www.hotelinfo24.pl