Marco Polo Hotels wzbogacą swoją ofertę

2013-12-08, 06:19:23

Marco Polo Hotels, działająca od wielu już lat grupa hotelowa z siedzibą w Hongkongu i spółka zarządzająca hotelami - The Wharf (Holdings) Ltd, podwoi prawie liczbę swoich hoteli w ciągu najbliższych pięciu lat, realizując ambitne plany ekspansji w regionie Azji i Pacyfiku.

Spodziewając się otwarcia trzech nowych hoteli w 2014 r., Grupa poinformowała również o planach otwarcia kolejnych sześciu obiektów w regionie, przede wszystkim w Chinach, w ciągu najbliższych pięciu lat.

Plany obejmują obiekty od średniej klasy po projekty deluxe w chińskich miastach Changzhou, Chengdu, Guiyang, Wuxi, Chongqing, Tianjin, Changsha i Suzhou, jak również dalszy rozwój na Filipinach, co znacznie rozszerzy obszar działania sieci Marco Polo w regionie Azji i Pacyfiku. Grupa uruchomi także zupełnie nową markę,
nastawioną na nową generację wymagających turystów, która działać będzie w portfelu Marco Polo Hotels od 2014 r. ##

Marco Polo jest w Azji synonimem najwyższej klasy zakwaterowania biznesowego zlokalizowanego w ośrodkach kluczowego biznesu, rozrywki i kultury. Dysponowanie w całym regionie Azji i Pacyfiku portfelem 13 hoteli będących w posiadaniu Grupy bądź przez nią zarządzanych oraz spółki dominującej, której historia sięga ponad 125 lat jest jej motorem napędowym w realizowanej strategii rozwoju. Długoterminowa strategia Grupy skupia się wokół ścieżki rozwoju w regionie Azji i Pacyfiku, nastawionej na najważniejsze i drugiej kategorii wielkości miasta w Chinach o wysokim potencjale rozwoju. Jak widać z pomyślnego uruchomienia hotelu Marco Polo Lingnan Tiandi w Foshan na rynku chińskim w 2012 roku, Marco Polo jest specjalistą w wykorzystaniu swojej wieloletniej znajomości lokalnych trendów rynkowych oraz prognoz branżowych na wschodzących rynkach azjatyckich miast, służących rozwojowi marki.


Źródło: Marco Polo Hotels



www.hotelinfo24.pl