Jak być VIP-em

2012-06-27, 19:59:03

Chcesz być VIP-em -lub przynajmniej być traktowanym, jak jeden z nich?

Po pierwsze, przestań rezerwować hotele za pośrednictwem rabatowych stron internetowych. "Dokonanie rezerwacji przez niezależną stronę internetową nie jest najlepszym rozwiązaniem, ponieważ relacje, jakie chcesz zbudować z kierownictwem hotelu są ważne", mówi David Lopez, dyrektor naczelny The Court i The Tuscany, byłych obiektów marki W przejętych w połowie 2010 przez londyńskiego St Giles. "Niezależnie od tego, czy jest to: podniesienie standardu, bezpłatne śniadanie, czy bilety na imprezy z tytułu ponownego zatrzymania się w naszym hotelu, zawsze dostaniesz lepszą ofertę, jeśli tylko nawiążesz dobre relacje z hotelem." Wciąż nie możesz oprzeć się internetowym stawkom? Zadzwoń bezpośrednio do hotelu i poproś o stawki, jakie widziałeś w Internecie, sugeruje Lopez.##

Wielokrotne pobyty są kluczem do zostania VIP-em wszędzie. Nawet jeśli często zatrzymujesz się w Holiday Inn, zgromadzisz wystarczającą ilość punktów w programie lojalnościowym Priority Club  Rewards, możesz zyskać status pierwszego z pięciu poziomów VIP-a w InterContinental (ta sama firma jest właścicielem obu sieci).

Hotelarze z różnych marek, z którymi rozmawialiśmy, przyznają jednomyślnie, że to, jak jest traktowany VIP zmienia się nieustannie. Z pewnością, oznacza to, że dyrektor naczelny lub jego zastępca sprawdził twój pokój jeszcze przed zameldowaniem i że dyrektor powita was w dniu przyjazdu do hotelu i zagwarantuje spełnienie twoich preferencji, a o ile jest wystarczająca ilość miejsc, zaproponuje podwyższenie standardu wybranego przez ciebie pokoju. Ci, którzy mają status VIP-a ze względu na swoją popularność, pozycję polityczną lub ogromne bogactwo mogą zadzwonić do służby bezpieczeństwa hotelu natychmiast po przybyciu, aby zapewnić sobie dotarcie do swojego pokoju poprzez wejście służbowe unikając ewentualności stykania się z innym gośćmi.

A jak to jest z VIP-ami o najwyższym statusie, którzy dostają apartament prezydencki, schłodzonego szampana Veuve Clicquot w pokoju i dostęp do prywatnego lobby? Takie udogodnienia są często negocjowane w trakcie sprzedaży. W InterContinental Boston, na przykład, klienci z branży filmowej często sporządzają umowy zapewniające najwyższy poziomi statusu VIP-a dla jednej lub dwóch filmowych gwiazd jak część grupowego pakietu rezerwacyjnego dla większej liczby osób.



www.hotelinfo24.pl