Pomysły na hotelowe wnętrza na Targach WorldHotel

2016-09-25, 12:31:00

Aranżacja wnętrz hotelowych to obszar, któremu poświęcone będzie wiele uwagi na 9. Międzynarodowych Targach Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel. Poza Strefą Designu OMII.pl, w której będzie można zobaczyć przykłady konkretnych rozwiązań, trzeciego dnia targów, tj. 14 października, zostanie zorganizowane seminarium na ten temat. Targi odbędą się w dniach 12-14 października br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie.

Wyposażenie wnętrz oraz odpowiednia aranżacja to elementy, które decydują o wrażeniach gości, ich decyzji o ponownym skorzystaniu z usług obiektu oraz polecaniu go dalej. Inne rozwiązania powinny być stosowane w hotelach nastawionych na gości biznesowych, a inne w tych, które przyjmują klientów podróżujących dla przyjemności. Agata Słoma, architektka, ekspertka projektowania wnętrz i właścicielka studia projektowego OMII.pl, podczas seminarium opowie jak wybrać najlepsze rozwiązania. Projektantka jest jednocześnie autorką pokazowej Strefy Designu zaaranżowanej na Targach WorldHotel. ##

Modelowy hotel

Stref
a Designu to przestrzeń, która będzie inspirować do poszukiwania pomysłów na wyposażenie własnego hotelu. Znajdą się tam przykładowe rozwiązania, które można wykorzystać w pokoju, części wypoczynkowej oraz łazience. Klientom branżowym zostaną zaprezentowane łatwe do utrzymania w czystości meble, specjalne wykładziny odporne na brud, zasłony poprawiające akustykę w pomieszczeniu czy oświetlenie. Nie zabraknie dodatków, które wpływają na niepowtarzalny klimat wnętrza. Agata Słoma zapewnia, że zostaną pokazane tylko wysokiej jakości i godne polecenia rozwiązania.

Porozmawiajmy o wnętrzach

Seminarium pt. „Design w hotelu, czyli jak zrobić dobre wrażenie wydając niewiele!” skierowane jest do właścicieli i zarządzających obiektami noclegowymi oraz inwestorów, którzy planują rozpoczęcie działalności na tym rynku. Wśród poruszanych tematów będą takie zagadnienia jak: sposób urządzenia pokoju dla biznesowego oraz indywidualnego gościa, aktualne trendy w wyposażaniu, sposoby uzyskania dużej zmiany niewielkim kosztem czy wpływ designu na postrzeganie marki hotelu. Architektka zaprezentuje również inspirujące przykłady z zagranicy.  

Według Agaty Słomy w aranżowaniu wnętrza kluczowe jest określenie kto jest klientem hotelu. – Zaletą hotelu biznesowego jest powtarzalność, która daje gościowi poczucie spokoju i komfortu. Innych wrażeń poszukują osoby podróżujące dla przyjemności. W tym przypadku warto postawić na oryginalność, bo takie wnętrza zostaną zapamiętane na dłużej, a wymagający klienci docenią dbałość o szczegóły – dodaje. Ekspertka podkreśla, że przy wyborze wyposażenia trzeba wziąć pod uwagę trzy elementy: trwałość, łatwość utrzymania w czystości oraz odporność na działanie ognia. – Podłogi, tapety i meble są w hotelu używane znacznie intensywniej niż w domu, warto o tym pamiętać poszukując produktów. Na spotkaniu będziemy mówić o praktycznych aspektach, m.in. również o tych elementach, których wymiana spowoduje spektakularny efekt, jak np. baterie łazienkowe czy podłoga – zachęca Agata Słoma. Architektka podkreśla też znaczenie konsekwencji w urządzaniu wnętrz, aby spójny styl pokoi i części wspólnych hotelu sprawił, że goście poczują się jak w domu.

Seminarium jest bezpłatne i odbędzie się 14 października w sali C na I piętrze Centrum MT Polska w godzinach 10.30-13.00.

Informacje praktyczne
Na Targi WorldHotel obowiązuje rejestracja. Do 10 października można dokonać jej online, co uprawnia do bezpłatnego wejścia na targi. Formularz rejestracyjny oraz szczegółowy program znajdują się na stronie www.worldhotel.pl.

_______
MT Targi Polska to jeden z wiodących w Polsce i największy na rynku warszawskim organizator imprez targowych. Firma organizuje 8 imprez wystawienniczych, które rocznie gromadzą ponad 2000 wystawców i 80 000 zwiedzających. W kalendarium znajdują się targi, które bardzo dobrze znane są za granicą, a w Polsce zyskały miano najważniejszych wydarzeń targowych. Są to: EuroGastro, EuroLab, CrimeLab, TT Warsaw, Lato, WorldHotel, Dziedzictwo oraz Infrastruktura.

Firma MT Targi Polska bierze udział w ogólnopolskiej kampanii Polskiej Izby Przemysłu Targowego pt. „Targi dają więcej! Czasu, kontaktów, wiedzy, pieniędzy”. Celem kampanii jest budowanie pozytywnego wizerunku imprez targowych, zachęcenie Polaków do ich odwiedzania i skorzystania z kompleksowej oferty. Dzięki targom zarówno zwiedzający, jak i przede wszystkim przedsiębiorcy zyskują nowych klientów, oszczędzają czas, bogacą się w wiedzę i rozległe kontakty oraz rozwijają swoje pasje. Więcej informacji na stronie www.targidajawiecej.pl.


Źródło: LawendaPR.com – 23.09.2016



www.hotelinfo24.pl