„Nestle needs YOUth” najlepszym programem społecznej odpowiedzialności biznesu

2017-03-28, 17:02:16

W międzynarodowym konkursie „European HR Excellence Award” inicjatywę „Nestlé needs YOUth” uznano za najlepszy program społecznej odpowiedzialności biznesu w Europie. Ogłoszenie wyników odbyło się 22 marca br. podczas uroczystej gali w Berlinie.

European HR Excellence Awards to nagrody przyznawane organizacjom i zespołom ds. HR, które wdrażają innowacyjne i przemyślane strategie oraz praktyki, mające na celu rozwiązanie współczesnych wyzwań związanych z zasobami ludzkimi. Globalną Inicjatywę Na Rzecz Zatrudniania Ludzi Młodych „Nestlé needs YOUth” uznano za program najbardziej zorientowany na przyszłość w zakresie zarządzania personelem w Europie. ##

Nestlé realizuje wiele działań, by pomóc młodym na rynku pracy, stwarzając im możliwości zatrudnienia, szkoleń i rozwoju. Firma zobowiązała się, że w ramach Globalnej Inicjatywy Na Rzecz Zatrudniania Ludzi Młodych do 2020 roku stworzy 35 000 nowych szans zatrudnienia, włącznie z 15 000 ofert staży i praktyk dla młodych w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce Północnej. W ten sposób firma chce wspierać młodych w rozwijaniu swoich umiejętności i tym samym ułatwia im znalezienie pracy. Dotychczas, od 2014 roku, Nestlé zaoferowało łącznie aż 32 000 szans zatrudnienia oraz praktyk i staży  w Europie, przekraczając w ten sposób początkowy cel inicjatywy, czyli 20 000.

Zobacz, jak wygląda jeden dzień z życia praktykanta Nestlé: https://youtu.be/K-B9ahlC2qU

O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 90 marek, w tym m.in.: Nescafē, Winiary, Gerber, Princessa, Kit Kat, Lion, Nesquik, Nałęczowianka oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 4500 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2015 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.


Źródło: Nestle.pl - 27.03.2017



www.hotelinfo24.pl