AmRest powiększa swoje portfolio o nowy rynek

2017-04-10, 16:40:10

AmRest (WSE: EAT), największa notowana na giełdzie firma prowadząca sieć restauracji w Europie Środkowej ogłasza zamiar rozwoju marki KFC w Austrii. Spółka planuje otworzyć pierwszą restaurację do końca 2017 roku.
 
Wejście na nowy rynek jest kontynuacją działań umacniających pozycję AmRest jako lidera  rynku restauracyjnego w regionie Europy Środkowej. ## 

- Jesteśmy bardzo podekscytowani rozpoczęciem działalności w Austrii. To kolejny perspektywiczny rynek, który poszerza portfolio AmRest i doskonale wpisuje się w strategie firmy. Widzimy tam ogromny potencjał i jesteśmy w pełni przekonani, że bogate doświadczenie AmRest w zarządzaniu restauracyjnym biznesem pozwoli nam zbudować  przyszłość marki KFC w Austrii. Pierwsza restauracja  będzie uruchomiona jeszcze w tym roku. W latach kolejnych zamierzamy przyśpieszyć rozwój  marki na tym rynku – powiedział Libor Hubik, Dyrektor KFC Austria w AmRest.
 
KFC jest częścią portfela AmRest od 1995 roku, kiedy to firma otworzyła pierwszą restaurację w Szczecinie. Obecnie, Spółka prowadzi ponad 530 restauracji KFC w 9 krajach – Polsce, Niemczech, Czechach, na Węgrzech, w Serbii, Chorwacji, Bułgarii, Hiszpanii i Rosji.


***
Informacja o AmRest

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza ponad 1100 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 13 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii,  Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Francji, Niemczech i Chinach.


Źródło: AmRest.eu – 10.04.2017
 


www.hotelinfo24.pl