Zmodernizowany Golden Tulip odpowie na wymagania turystów nowego pokolenia

2017-04-26, 05:58:36

Louvre Hotels Group (LHG), jedna z największych grup hotelarskich na świecie, poinformowała o ponownej odsłonie marki Golden Tulip, w ramach inicjatywy wprowadzania na rynek nowoczesnych hoteli, które bedą bardziej ukierunkowane na styl życia i bardziej przystosowane do zaspokajania potrzeb współczesnych turystów. Wspierając ponowny start czterogwiazdkowej marki, Louvre Hotels inwestuje w renowację i zmianę wizerunku Golden Tulip – włącznie z obiektami w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.

Inicjatywa rebrandingu obejmuje pełną zmianę logotypu Golden Tulip, wytycznych designerskich i strategii pozycjonowania, ponieważ Louvre tworzy „Nowe Podstawy" funkcjonowania hoteli przyszłości. ##

Powstały w wyniku pogłębionej analizy potrzeb i preferencji obecnego i przyszłego pokolenia turystów, nowa wyrafinowana tożsamość marki Golden Tulip – oparta na bazie „biznesu pozbawionego formalizmu" - wprowadza szereg nowych zasad designerskich do procesu tworzenia ośrodków społecznościowych i platform kreatywności, ukierunkowanych na hotelowych gości, co z kolei znacznie zwiększy atrakcyjność marki i podniesie n
a nowy poziom ich hotelowe doznania.

Ta filozofia rozciąga się na wszystkie designerskie przestrzenie, takie jak lobby, koncepcje zaplecza gastronomicznego, pokoje i apartamenty, a także sale spotkaniowe i konferencyjne. Celem tych działań jest odejście od tradycyjnego myślenia o tym, w jaki sposób tworzymy hotelowy design i fundamenty filozofii usługowych, kreując świeże, współczesne podejście do designu, które obejmuje tworzenie zintegrowanych obszarów publicznych, zgodnych z oczekiwaniami dzisiejszych turystów.

W ramach modernizacji, całkowitej transformacji poddany zostanie w szczególności design hotelowego lobby. Odświeżone lobby będą miały na celu sprzyjać społecznościowym spotkaniom w elastycznym, przyjaznym środowisku technologicznym. Unikatowe elementy takie jak Body Care Bar, inteligentnie zaprojektowane kreatywne przestrzenie, zaoferują zarówno strefy intymne, jak i towarzyskie, a także różnorodność mebli i rodzajów oświetlenia zapewniających funkcjonalność i komfort. Nowe podejście do designu pozwoli zintegrować lobby z lokalami gastronomicznymi i zmniejszyć barierę między gośćmi a personelem.

Marka Golden Tulip prowadzi ponad 190 hoteli na całym świecie i stale poszerza swoją obecność na globalnych rynkach. Hotele w nowej odsłonie zainaugurują swoją działalność jeszcze przed końcem bieżącego roku, w takich miejscach, jak: Marsylia, Aix-en-Provence, Szanghaj i Tbilisi.


Źródło: Louvre Hotels Group



www.hotelinfo24.pl