Najmodniejsze hotelowe marki roku 2017

2017-05-17, 05:44:44

2017 rozpoczął się świetnie dla międzynarodowej branży hotelarskiej, odnotowującej wzrosty w wielu sektorach, a wiele marek hotelowych zaczęło rosnąć w siłę.

Oprócz znanych grup hotelowych, które pomyślnie zainaugurowały działalność w bieżącym roku, wiele nowych marek, niezależnych bądź prowadzonych przez większe organizacje macierzyste, zaczęło czerpać korzyści ze swoich innowacyjnych koncepcji i ambitnych wizji. Wraz z rozwojem branży hotelarskiej ukierunkowującej się na pokolenie milenijne i empiryczne doświadczenia, dobrze radzi sobie wiele marek, a wśród nich między innymi: ##

Mama Shelter – dynamiczna, energe
tyczna marka znajdująca się w składzie Accor Hotels. Mama Shelter określa się mianem „przestrzeni życiowej w autentycznym miejskim azylu, która jest nie tylko piękna i nowoczesna, ale też popularna, zabawna i przyjazna dla klientów". Mama Shelter poważnie traktuje aspekty personalizacji usług, ale jednocześnie nie podchodzi do tego w sposób zbyt zasadniczy. Prowadząc już cztery hotele w swojej rodzimej Francji, jeden w Los Angeles, jeden w Pradze i jeden w Rio de Janeiro, Mama Shelter robi wszystko, aby każdy gość czuł się w nich, jak u siebie w domu. Hotelowe wnętrza i wystrój wielu hotelowych restauracji zaprojektowane zostały przez niepowtarzalnego Philippe’a Starcka.


Mama Shelter Bordeaux, Francja

Mox
y Hotels – marka sieci Marriott International stoi na czele innowacyjnych branżowych eksperymentów. Marriott otworzył pierwszy hotel pod marką Moxy w 2014 r., będący dowodem jego przemyślanej działalności gospodarczej, stawiającej na klientów pokolenia milenijnego, jako niewykorzystaną niszę rynkową. Współpraca z marką Ikea, koncentruje się na hotelach o średniej skali wielkości i odwołuje się do różnorodnych grup demograficznych, poszukujących bardziej stylowych i niedrogich hoteli. Już w momencie powstania Marriott informował o planach uruchomienia 150 obiektów tej marki w ciągu najbliższych 10 lat.

Moxy Vienna Airport

Vib
- Vib (w
ymawiane tak, jak „vibe") jest przyczółkiem sieci Best Western w świecie milenijnego hotelarstwa. Koncentrując się na technologii i nowoczesnym designie, Vib oferuje różne obszary doświadczeń dla gości, takie jak: salony z sofami, przestrzenie do medytacji zen i rozmieszczane na dachach budowli, bary. Planując otwarcia hoteli w  kluczowych miastach świata, takich jak Los Angeles, Bangkok i Rangun, Vib otworzy swoje pierwsze hotele w tym roku.

Best Western Vib Antalya Hotel, Turcja



www.hotelinfo24.pl