Ch³opskie Jad³o z konkursem i nowym menu dla najm³odszych

2017-06-07, 14:39:03

Ch³opskie Jad³o wprowadza nowe menu dla najm³odszych i prezentuje przy tej okazji dzieciêcych bohaterów restauracji, czyli trzy ma³e kurki. Równolegle sieæ organizuje konkurs na „Imiê dla pisklaków”, w którym do wygrania s± 3 rodzinne weekendy w Ba³towskim Kompleksie Turystycznym. Konkurs trwa do 30 czerwca br.

W od¶wie¿onym menu dla dzieci, które przedstawia trójka sympatycznych kurczaków, pojawi³y siê dwa nowe dania – Sandacz Smakosza, podawany z warzywami i puree z ziemniaków oraz Pierogi Babuni, z farszem z bia³ego sera i s³odkiej ¶mietany, serwowane z konfitur± oraz bit± ¶mietan±. Karta zyska³a te¿ now± szatê graficzn±. ##

- Chc±c uatrakcyjniaæ dzieciom pobyt w naszych lokalach, nie tylko przygotowujemy dedykowane im menu, ale te¿ staramy siê zapewniaæ dodatkowe atrakcje. Tym razem z my¶l± o nich stworzyli¶my bohaterów restauracji, czyli rodzeñstwo pisklaków. Postaci te nie tylko prezentuj± najnowsz± kartê dla najm³odszych, ale tak¿e bêd± obecne w k±cikach zabaw w restauracjach. By mog³y staæ siê prawdziwymi kompanami, wspólnie z ma³ymi klientami Ch³opskiego Jad³a chcemy poprzez konkurs znale¼æ dla nich odpowiednie imiona. Jes
t to nie lada wyzwanie, bo ka¿da kurka ma swój wyró¿niaj±cy temperament – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, do której nale¿y sieæ Ch³opskie Jad³o.

W¶ród pisklaków Ch³opskiego Jad³a jest rozs±dna i nieco przem±drza³a dziewczynka, która wszystko wie najlepiej oraz dwóch ch³opców - spokojny niezdara, któremu przytrafiaj± siê ró¿ne nieszczê¶cia, a tak¿e odwa¿ny i przebojowy przywódca. Aby wzi±æ udzia³ w konkursie, nale¿y zaproponowaæ imiê dla ka¿dego z ma³ych bohaterów i zg³osiæ je, korzystaj±c z formularza dostêpnego na stronie internetowej b±d¼ w restauracji. Za najciekawsze i najbardziej trafne pomys³y czekaj± nagrody w postaci trzech voucherów na rodzinny weekend w Ba³towskim Kompleksie Turystycznym, które obejmuj± atrakcje m.in. JuraParku oraz nocleg.

Wiêcej informacji oraz szczegó³owy regulamin konkursu dostêpne s± na stronie chlopskiejadlo.pl.


***
Sfinks Polska
zarz±dza 110 restauracjami na terenie Polski, w tym sieci± 94 restauracji Sphinx (segment casual dining), 13 restauracjami Ch³opskie Jad³o (segment premium) i 2 restauracjami WOOK (segment casual dining), a tak¿e kultowym pubem Bolek w Warszawie. Pod wzglêdem wielko¶ci sprzeda¿y oraz liczby restauracji, Sphinx jest najwiêksz± w Polsce sieci± typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocze¶nie trzeci± pod wzglêdem przychodów firm± gastronomiczn± w Polsce.


¬ród³o: Practum.pl – 02.06.2017



www.hotelinfo24.pl