Marriott planuje otwarcie 80 hoteli w regionie Azji i Pacyfiku

2017-06-28, 06:06:08

Na fundamencie dobrych wyników osiągniętych w pierwszym kwartale bieżącego roku, Marriott International poinformował, że wszystko wskazuje na to, iż rok 2017 będzie przełomowym okresem dla firmy w regionie Azji i Pacyfiku, z planowanym otwarciem blisko 80 hoteli i 19 000 nowych pokoi. Marriott zaproponuje na tym rynku dwa nowe markowe produkty, oferując gościom łącznie 23 firmowe marki, które zaspokoją potrzeby każdego praktycznie turysty; dynamicznie rozwijając pozycję lidera w segmencie luksusowych, wysokiej jakości, wyselekcjonowanych operatorów usług hotelowych. ##

Dysponując ponad 550 czynnymi hotelami i ponad 170 000 pokoi, tempo rozwoju biznesu firmy Marriott w regionie Azji i Pacyfiku utrzymuje się na wysokim poziomie. Pierwszą  z debiutujących w regionie marek jest Moxy Hotels, wchodząca w skład łańcucha Marriott, butikowa marka trzymających rękę na pulsie, obeznanych cyfrowo, hotelowych gości następnej generacji. Marka zaakcentuje swoje wejście na rynek otwarciem hotelu Moxy Tokyo, co ma nastąpić pod koniec 2017 roku. Drugą z debiutujących marek będzie Delta Hotels, wysokiej j
akości produkt wyróżniający się bogatym kanadyjskim dziedzictwem. Jej pierwszym hotelem w regionie będzie Delta Hotels by Marriott Shanghai Baoshan zaplanowany do otwarcia jeszcze tego lata, na przedmieściach Szanghaju w Chinach.


Courtyard by Marriott Siem Reap, Kambodża

Jak
o członkowie najlepszych programów lojalnościowych grupy Marriott, obejmujących Starwood Preferred Guest (SPG), Marriott Rewards i Ritz-Carlton Rewards, turyści mają obecnie dostęp do ponad 6 100 obiektów na całym świecie. Zajmujący w planach Marriotta szczególne  miejsce, region Azji i Pacyfiku powiększy w 2017 roku  swoje portfolio o 16 nowych obiektów. Poczynając od The Ritz-Carlton Langkawi w Malezji, poprzez Courtyard by Marriott Siem Reap w Kambodży, po Fiji Marriott Resort Momi Bay w Fidżi, globalna społeczność Marriotta licząca ponad 100 milionów lojalnych członków będzie mogła cieszyć się bogatymi doświadczeniami i dostępem do lokalnej kultury, designerskich obiektów, kulinarnych rozkoszy i propozycji rozrywkowych.

Fiji Marriott Resort Momi Bay, Fidżi

W efekcie reko
rdowego tempa rozwoju i przejęcia pod koniec 2016 firmy Starwood Hotels & Resorts Worldwide, firma Marriott International powiększyła swój globalny portfel 30 znanych na całym świecie marek, w tym między innymi St. Regis, W, JW Marriott, The Luxury Collection, Westin, Le Méridien, Renaissance Hotels, Sheraton, Autograph Collection Hotels, Tribute Portfolio, Four Points by Sheraton, Fairfield Inn & Suites, Aloft i Element. Obecnie Marriott dysponuje w regionie Azji i Pacyfiku ponad 500 znajdującymi się w cyklu inwestycyjnym obiektami, które mają być otwarte do 2021 roku.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl