Hotel Number One z nową, niepowtarzalną kampanią

2017-07-24, 17:59:59

Hotel Number One rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem It’s just us – Number One Team, przybliżającą potencjalnym gościom sylwetki pracowników podczas ich codziennej pracy w hotelu.
 
It’s just us – Number One Team to kampania skierowana do gości hotelu, publikowana we wszystkich kanałach social media hotelu. Dzięki umieszczanym na bieżąco zdjęciom fani Hotelu Number One mogą poznać niejeden sekret pracowników i przyjrzeć się ich pracy z bliska, podejrzeć ich obowiązki i zmagania z codziennością. ##

Cała kampania została precyzyjnie przygotowana i skonfigurowana ze wszystkimi kanałami social media Hotelu Number One, tak, aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców. Na oficjalnym fanpage’u Hotelu Number One na portalu Facebooku regularnie umieszczane są zdjęcia pracowników hotelu z każdego działu. Można podejrzeć od kuchni pracę pokoj
ówek, recepcjonistek, pracowników z działu sprzedaży czy też pracowników z działu technicznego, a wszystko to opatrzone humorystycznymi podpisami.


,,Od poniedziałku, 17 lipca rozpoczęliśmy konkurs na portalu Facebook, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody, takie jak: dwudniowy pobyt dla dwóch osób ze śniadaniem w Hotelu Number One, voucher na basen, 19-calowy telewizor LCD, a także pizze, burgery i desery w hotelowej restauracji Mamma Mia – Zielona Pietruszka. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest napisanie humorystycznego opisu w komentarzu pod zdjęciem zamieszczonym na fanpage’u. Zostaną opublikowane aż cztery wpisy konkursowe w związku z czym szanse na wygraną wzrosną’’ – podkreślił Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One.

Na stronie internetowej Hotelu Number One powstała zakładka o nowej kampanii z przedstawieniem jej założeń. Umieszczane są zdjęcia pracowników i opisane pełnione przez nich funkcje. Szczegóły dostępne pod adresem: http://www.hotelnumberone.pl/ludzka-twarz-hotelu. Analogicznie w serwisie Instagram opublikowane zostały zdjęcia z odpowiednimi hasztagami, promujące całą kampanię. Działania kampanii w kanałach social media zostały wzmocnione kampanią remarketingową z wykorzystaniem internetowych banerów Google Adwords.
 

Kampania It’s just us – Number One Team cieszy się dużym zainteresowaniem wśród fanów Hotelu, którzy z wielkim zaangażowaniem biorą udział w konkursie, a także żywo reagują na nowe publikacje.


***
Hotel Number One
powstał w ramach kompleksu Nowa Motława na Wyspie Spichrzów w Gdańsku. Deweloperem i generalnym wykonawcą wielofunkcyjnego obiektu była notowana na warszawskiej giełdzie spółka Dekpol. Inwestycja składa się z dwóch części – Hotelu Number One, w którym znajdują się 172 pokoje hotelowe oraz 298 Apartamenty Nowa Motława. W nowoczesnym kompleksie zaprojektowano również przestronną strefę wellness z basenem wewnętrznym, saunami, i siłownią. Spójna architektura i design wnętrz hotelu to połączenie pracy wybitnych osobowości reprezentowanych przez pracownie architektoniczne: KD Kozikowski Design, Ideograf Paulina Czurak i Sikora Wnętrza – Jan Sikora.


Źródło: Tauber.com.pl – 20.07.2017
 


www.hotelinfo24.pl