Program lojalnościowy Best Western z nagrodą U.S. News & World Report

2017-09-11, 16:12:15

Best Western Rewards, program lojalnościowy największej na świecie rodziny hotelarskiej, znalazł się w czołowej piątce wśród tego typu systemów według U.S. News & World Report’s 2017-2018 Best Hotel Rewards Programs. Piąty rok z rzędu Best Western Rewards® otrzymał to popularne wyróżnienie za szereg korzyści, które przynosi swoim członkom.

Aby wybrać najlepsze programy lojalnościowe w branży hotelarskiej, U.S. News wykorzystało metodologię uwzględniającą pięć obszarów: łatwość uzyskania noclegu bez opłat, zasięg geograficzny, liczbę hoteli, różnorodność obiektów oraz dodatkowe korzyści. Ocenie poddano siedemnaście spośród najbardziej znaczących programów proponowanych przez sieci hotelarskie. ##

Jesteśmy zaszczyceni tym, że Best Western Rewards zostało uznane za jeden z wiodących programów lojalnościowych według U.S. News już piąty rok z rzędu – powiedziała Dorothy Dowling, Senior Vice President i Chief Marketing Officer w Best Western Hotels & Resorts. – Sieć Best Western jest niezmiernie dumna mogąc zaoferować jeden z najbardziej korzystnych programów lojalnościowych w branży. Otrzymana nagroda odzwierciedla wyjątkową wartość oraz korzyści, których dostarczaniu członkom Best Western Rewards jesteśmy oddani. Z niecierpliwością czekamy na dalsze przecieranie szlaków w zakresie programów lojalnościowych w branży hotelarskiej, m. in. przez przyjemne i wyjątkowe niespodzianki, które zaplanowaliśmy dla członków BWR w nadchodzących miesiącach.

Przywiązanie gości pozostaje głównym obszarem uwagi w sektorze podróżniczym oraz jednym w najważniejszych priorytetów dla Best Western. Słuchając głosu konsumentów, sieć uruchomiła nową odsłonę, aby dostarczyć możliwość łatwego wymieniania punktów na nagrody, nową cyfrową kartę członkowską dla łatwości i wygody korzystania z systemu oraz wyjątkowe rabaty, bonusy  i promocje.

Best Western Rewards w ostatnich latach uzyskał szereg nagród, a otrzymane niedawno piąte z rzędu wyróżnienie przyznane przez U.S. News & World Report jest jedną z nich – w zestawieniu wiodących programów lojalnościowych, system zdobył uznanie, które odzwierciedla jego jakość oraz oferowane korzyści, m. in. w ocenie Loyalty 360 oraz WalletHub.

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.


Źródło: MSLGroup.pl – 07.09.2017
 


www.hotelinfo24.pl