Orbis otwiera hotele Mercure i ibis Styles Maribor w S³owenii

2017-09-18, 16:28:34

Grupa Hotelowa Orbis, wy³±czny licencjodawca marek AccorHotels w Europie Wschodniej, wchodzi na rynek s³oweñski podpisuj±c umowy franczyzy na hotele Mercure i ibis Styles w Maribor z lokalnym inwestorem - Terme Maribor. Dziêki temu partnerstwu, hotele po³o¿one w centrum miasta Maribor wejd± do miêdzynarodowej sieci zrzeszaj±cej ponad 4,200 hoteli w 95 pañstwach ¶wiata.

Orbis jest wiod±cym operatorem hotelowym w Europie Wschodniej. Nieustannie powiêkszamy sieæ naszych hoteli dzia³aj±cych pod markami AccorHotels, sk³adaj±c± siê obecnie z 120 hoteli, g³ównie poprzez partnerstwo z silnymi inwestorami. S³owenia jest dwunastym krajem, w którym bêdziemy obecni, wzmacniaj±c jednocze¶nie nasz± pozycjê w regionie. Otwarcie w S³owenii hoteli Mercure i ibis Styles, dobrze znanych i cenionych miêdzynarodowych marek, potwierdza dynamikê naszej strategii rozwoju.” – zauwa¿y³ Ireneusz Wêglowski, Wiceprezes Zarz±du Orbis SA. ##

Istniej±cy ju¿ Hotel Piramida (76 pokoi) do³±czy do sieci Mercure, a Hotel Orel (71 pokoi) do sieci ibis Styles z pocz±tkiem 2018 roku. Oba hotele zostan± w pe³ni dostosowane do najnowszych standardów sieci Mercure i ibis Styles.

Andrej Rakovi?, dyrektor Terme Maribor, powiedzia³: „Podpisanie dwóch umów franczyzowych oznacza nowy kierunek rozwoju Terme Maribor, ze strategicznym ukierunkowaniem na bran¿ê hotelarsk±, zarówno w centrum miasta, jak i u podnó¿y Pohorje. Ten rok by³ dla naszej firmy niezwykle udany, potwierdzaj±c, ¿e nasze cele rynkowe i wizja s± w³a¶ciwe. Nawi±zanie wspó³pracy z renomowan± miêdzynarodow± grup± hotelarsk± zapewni nam mo¿liwo¶æ skorzystania z jej know-how i doskonalenia naszej oferty.”

Mercure oferuje osobom podró¿uj±cym s³u¿bowo i dla przyjemno¶ci atrakcyjn± alternatywê w porównaniu do innych sieci hotelowych i hoteli niezrzeszonych. Mercure jest jedyn± mark± hoteli klasy ¶redniej, która ³±czy si³ê miêdzynarodowej sieci z gwarancj±  standardów jako¶ci oraz do¶wiadczeniem ró¿norodno¶ci. Ka¿dy z hoteli Mercure jest inny i zarz±dzany przez entuzjastycznych hotelarzy. Hotele Mercure po³o¿one w centrach miast, nad morzem lub w górach, witaj± go¶ci w 58 krajach na ca³ym ¶wiecie.

Marka „ibis Styles” obok „ibis” i „ibis budget” nale¿y do rodziny mega-marki ibis. ibis Styles to barwna, kojarz±ca siê z pozytywnym my¶leniem i nowoczesno¶ci± marka oferuj±ca produkt typu „all inclusive”. Ka¿dy hotel jest inny i unikalny, ale wszystkie oferuj± ten sam komfort, a w cenê pokoju wliczone s± ¶niadania w formie bufetu i WiFi. Hotele tej sieci to idealne rozwi±zanie dla go¶ci poszukuj±cych urozmaicenia, ceni±cych wspó³czesny wystrój wnêtrz i przystêpne ceny.


***
Grupa Hotelowa Orbis
to najwiêksza sieæ hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferuj±ca ponad 20 000 pokoi w 120 hotelach, Orbis jest wy³±cznym licencjodawc± marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bo¶ni i Hercegowinie, Bu³garii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, £otwie, w Macedonii, Mo³dawii, Polsce, Rumunii, Serbii, S³owacji, S³owenii i na Wêgrzech. Hotele dzia³aj± pod markami Sofitel, MGallery by Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na ¶wiecie marki gwarantuj± jako¶æ us³ug o zró¿nicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.  Od 1997 roku Orbis SA jest notowany na Gie³dzie Papierów Warto¶ciowych w Warszawie.         

Partnerem strategicznym Orbisu jest AccorHotels
AccorHotels jest wiod±c± na ¶wiecie grup± hotelow± dzia³aj±c± na rynku turystyki i us³ug lifestylowych,  która  proponuje podró¿uj±cym innowacyjne rozwi±zania cyfrowe. Grupa oferuje wyj±tkowe do¶wiadczenia z pobytu w ponad 4100 hotelach, kurortach, rezydencjach i 3 000 najwspanialszych prywatnych domach na ca³ym ¶wiecie. AccorHotels  dzia³a w 95 krajach korzystaj±c ze swojego podwójnego do¶wiadczenia inwestora i operatora hoteli, prowadz±c dzia³alno¶æ za po¶rednictwem HotelServices i HotelInvest. Portfolio hoteli AccorHotels znajduj± siê  luksusowe marki o miêdzynarodowej renomie, takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii ¶redniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz Adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe us³ugi od chwili rozpoczêcia podró¿y a¿ do jej zakoñczenia, czemu s³u¿y niedawne przejêcie firmy John Paul - ¶wiatowego lidera us³ug concierge.
Dziêki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, blisko piêædziesiêcioletniej historii, AccorHotels wraz z miêdzynarodowym zespo³em licz±cym ponad 250 000 pracowników realizuje wa¿n±, g³êboko zakorzenion± w ich sercach misjê – „by ka¿dy go¶æ czu³ siê mile widziany" (Feel Welcome). Go¶cie ceni± sobie mo¿liwo¶æ uczestniczenia w jednym z najlepszych na ¶wiecie hotelowych programów lojalno¶ciowych – Le Club AccorHotels.  
Grupa AccorHotels aktywnie dzia³a w¶ród spo³eczno¶ci lokalnych i jest zaanga¿owana w realizacjê zadañ z zakresu zrównowa¿onego rozwoju i zobowi±zañ solidarno¶ciowych poprzez wdra¿anie programu  PLANET 21, w ramach którego pracownicy, go¶cie i partnerzy wspólnie przyczyniaj± siê do osi±gania zrównowa¿onego wzrostu.
Akcje Accor SA s± notowane na gie³dzie Euronext w Pary¿u (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagie³dowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).  

Informacje i rezerwacja: accorhotels.group.com lub accorhotels.com Zapraszamy do polubienia nas i ¶ledzenia w serwisach Twitter i Facebook


¬ród³o: Accor.com – 18.09.2017



www.hotelinfo24.pl