IHG zaprezentowała Avid Hotels – swoją nową markę średniej klasy

2017-09-25, 11:36:47

IHG (InterContinental Hotels Group) zdradziła nazwę swojej nowej, średniej klasy, wysokiej jakości marki hotelowej, prezentując także logo i wizualizacje wyglądu zewnętrznego jej obiektów oraz pokoi gościnnych.

Zaprezentowane po raz pierwszy właścicielom rynku nieruchomości podczas konferencji IHG Americas Conference, w czerwcu bieżącego roku, Avid Hotels są już gotowe do rozpoczęcia działalności franczyzowej, oficjalnie wyznaczając początek procesu wydawania licencji w Stanach Zjednoczonych dla tej, tak niecierpliwie oczekiwanej nowej marki. ##

Ponad
150 właścicieli wyraziło już zainteresowanie marką, co świadczy o dużym popycie i dużym potencjale Avid Hotels, w tym segmencie rynku. IHG przewiduje, że budowy pierwszych hoteli marki Avid rozpoczną się na początku 2018 r., a pierwszy hotel otworzy swe podwoje na początku 2019 r.

Rozwinęliśmy naszą Holiday Inn Express w niezwykle udaną, wiodącą markę średniej wielkości" - powiedział Keith Barr, dyrektor generalny IHG. „Obecnie zaś, wraz z ofertą Avid Hotels, jesteśmy gotowi na wprowadzenie na rynek kolejnej marki, która umocni pozycję IHG, jako lidera w segmencie hoteli średniej klasy. Dzięki 14 milionom potencjalnych klientów poszukujących tego rodzaju usług, jakie zaoferuje Avid Hotels, nowa marka stanowić będzie znaczącą szansę rozwoju dla IHG i naszej rodziny właścicieli".

Nowa marka przeznaczona jest dla turystów, którzy chcą by pobyt w hotelu zaspokajał ich oczekiwania w zakresie tego rodzaju gościnności, który cenią najbardziej – z podstawowymi usługami na wyjątkowo wysokim poziomie – w cenie, która będzie o około 10-15 dolarów niższa od cen w wiodącej w branży marce IHG - Holiday Inn Express.


Źródło: InterContinental Hotels Group



www.hotelinfo24.pl