Best Western Hotels & Resorts i Avios z partnerstwem w zakresie programów lojalnościowych

2017-09-25, 17:06:43

Sieć Best Western oraz Avios ogłosiły partnerstwo, które umożliwi członkom Best Western Rewards uzyskanie 500 punktów Avios za pobyt w każdym z hoteli pod markami Best Western na całym świecie. Avios to waluta premiowa stosowana przez popularne linie lotnicze, takie jak Aer Lingus, British Airways, Flybe, kulula.com czy Meridiana, i może być wymieniana na różne aktywności na całym świecie.

Punkty Avios zebrane podczas pobytu w hotelach Best Western mogą być wykorzystane na bilety lotnicze, podniesienie klasy lotu,  pobyty w hotelach, jednodniowe wyjazdy i wiele więcej. Oferta jest dostępna dla członków Best Western Rewards, którzy jednocześnie należą do programów lojalnościowych: Aer Club from Aer Lingus, the British Airways Executive Club, Iberia Plus, Meridiana Club czy Avios Travel Rewards Programme. ##

Klienci Avios, którzy są już członkami Best Western Rewards, mają także możliwość wymienienia uzyskanych dotychczas punktów BWR na Avios, otrzymując 1000 Avios za każde 5000 punktów BWR.

- Jesteśmy podekscytowani naszym nowym partnerstwem z Avios i wierzymy, że członkowie Best Western Rewards będą w pełni cieszyć się najnowszym bonusem – powiedziała Dorothy Dowling, Senior Vice President i Chief Marketing Officer w Best Western Hotels & Resorts. - Klienci Aviosa mogą teraz odwiedzać ponad 4100 hoteli Best Western, aby szybciej zdobywać bonusy. Zachęcamy członków BWR oraz Avios do skorzystania z tej dodatkowej premii.

Klienci, którzy chcą zbierać punkty Avios podczas pobytu w hotelach z portfolio Best Western, powinni dołączyć do Best Western Rewards na bestwestern.com/rewards, dodać do konta swój numer członkowski w AerClub, British Airways Executive Club, Iberia Plus, Meridiana Club lub Avios Travel Rewards Programme, a także wybrać Avios jako preferowane punkty do pozyskiwania.

Ogłoszone w ciągu ostatnich dni partnerstwo to jedno z kilku udogodnień, które Best Western Rewards wdrożyło w ciągu tego roku, aby oferować swoim członkom jeszcze większą zachętę do gromadzenia punktów niż kiedykolwiek wcześniej.

Best Western Rewards to jedyny program lojalnościowy w branży, w którym punkty nigdy nie tracą ważności, a członkowie mają dostęp do szeregu promocji oraz wyjątkowej elastyczności w zakresie tego, na co wydają swoje punkty. Członkowie mogą  korzystać z szeregu opcji zniżkowych, w tym także całkowicie darmowych pobytów w obiektach sieci na całym świecie, bez dat wyłączonych z promocji. Dodatkowo, mają także dostęp do specjalnych cen – aż do 10% taniej za każdą noc – oraz noclegu bez żadnych opłat po osiągnięciu najwyższych statusów. Od teraz możliwe jest wybranie Avios jako waluty premii zbieranej za pobyty w hotelach, a także pozyskanie ich w ramach wymiany zebranych do tej pory punktów BWR.

 
O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 
O Avios Group (AGL) Limited

Avios Group (AGL) Limited operuje walutą premiową Avios dla British Airways Executive Club, Iberia Plus, AerClub oraz Meridiana Club, a także systemami lojalnościowymi Avios Travel Rewards Programmes w Wielkiej Brytanii oraz Afryce Południowej.  Punkty zbierane są także przez podróżujących z kulula.com i Flybe. Miliony konsumentów zbierają punkty Avios w ponad 190 państwach na całym świecie.


Źródło: MSLGroup.pl – 25.09.2017
 


www.hotelinfo24.pl