Wycieczki do Aten i inne atrakcje z okazji urodzin Makro Polska

2017-09-27, 15:14:13

Sieć hurtowni Makro obchodzi w Polsce 23-lecie. Z tej okazji specjalnie dla klientów przygotowała promocje, rabaty i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, m.in. wycieczkami do Grecji.

Celem kampanii „Urodziny ze smakiem” Makro Polska jest zachęcenie klientów do wspólnego świętowania i poznawania smaków kuchni z całej Europy – Włoch, Francji, Grecji i Hiszpanii. Między 26 września a 9 października w halach Makro Polska czeka specjalna oferta produktów z Grecji – oliwy, sosy, ryby, owoce morza oraz sery, m.in. halloumi czy feta. Wśród osób, które w tym czasie zrobią w Makro zakupy za min. 250 zł netto, a następnie zarejestrują się na www.makro-bonusy.pl, zostanie rozlosowanych pięć dwuosobowych wycieczek do Aten i samochód Skoda Fabia. ##

Trwa dodatkowa loteria, w której można wygrać bony o wartości 250 zł na zakupy w Makro oraz samochód Fiat Qubo. By wziąć udział w losowaniu, wystarczy kupić wybrane produkty marki Coca-Cola za minimum 250 zł netto i zarejestrować się na www.makro-bonusy.pl.

Uruchomiono także akcję konkursową dedykowaną właścicielom sklepów spożywczych, także Odido. Mogą oni zbierać punkty m.in. za kupowanie produktów dowolnej marki własnej czy produktów z wybranych gazetek promocyjnych dostępnych na www.makro.pl, a następnie wymieniać je na nagrody – notebooki, tablety i bony paliwowe, które z pewnością ułatwią codzienne prowadzenie biznesu.

23. Urodziny Makro to także specjalna odsłona Punktomanii – akcji, podczas której klienci sieci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą je wymieniać na atrakcyjne rabaty przy zakupie pozycji z katalogu. Na klientów czeka ponad 70 produktów, w tym wysokiej klasy sprzęty elektroniczne. Urodzinowy katalog zawiera wyjątkową, najobszerniejszą w historii programu ofertę.


Źródło: Makro.pl - 27.09.2017



www.hotelinfo24.pl