Sieć Hotels & Preference poszerza portfolio marek Louvre Hotels Group

2017-10-22, 11:27:34

Groupe du Louvre, macierzysta spółka Louvre Hotels Group, poinformowała o podpisaniu umowy w sprawie przejęcia większościowego pakietu udziałów w sieci luksusowych hoteli Hôtels & Préférence. To przejęcie znacząco poszerza portofilo marek Louvre Hotels Group i włącza do niego sieć 140 hoteli, głównie 4- i 5-gwiazdkowych, znajdujących się  we Francji i innych krajach.

Przejęcie sieci Hôtels & Préférence otwiera nowy etap strategicznych działań Louvre Hotels Group, mających na celu wzmocnienie oferty grupy i jej dalszy rozwój zarówno we Francji,  jak i na rynkach zagranicznych. Utworzona w 2000 r. sieć Hôtels & Préférence rozwijała się  w bardzo szybkim tempie. Dziś może pochwalić się 140 obiektami, w tym 122 we Francji  i 18 w innych krajach Europy, w Chinach, Kanadzie oraz Kolumbii. W sieci znajduje się 9 165 pokoi, 80% z nich w kategoriach 4*+ oraz 5*. ##

Umowa korzystna dla obu stron

Umowa zawarta pomiędzy Louvre Hotels Group i siecią Hôtels & Préférence tworzy szereg płaszczyzn do współpracy oraz wzmacnia istniejące oferty poprzez wymianę umiejętności  i kompetencji, tym samym oferując nowe możliwości obecnym i przyszłym właścicielom hoteli.

Hôtels & Préférence powiększa nasze portfolio o „pałace” oraz obiekty luksusowe i o charakterze wypoczynkowym, jak również o hotele butikowe, hotele biznesowe oraz wiele pojedynczych obiektów z unikatowym charakterem. To naturalne poszerzenie naszej pozycji i strategii dalszego rozwoju firmy. Mamy takie same, wysokie standardy działalności, hołdujemy tym samym wartościom i staramy się korzystać z tych samych okazji  do potencjalnej współpracy w celu dalszego rozwoju we Francji i innych krajach.” - wyjaśnia Pierre-Frédéric Roulot, Prezes Groupe du Louvre  i Jin Jiang International, Europe.

W celu utrzymania proponowanej wartości, Hôtels & Préférence pozostanie niezależną siecią. Groupe du Louvre nie planuje również działań rebrandingowych.

Światowy gracz

Ta umowa jest wspaniałą szansą dla Hôtels & Préférence, aby stać się globalnym graczem w swoim segmencie rynku. Dzięki naszemu większościowemu udziałowcowi będziemy mogli dalej rozwijać naszą markę, nasze zespoły i środki do prowadzenia szerszych i bardziej wydajnych działań marketingowych, komunikacyjnych oraz wspierających sprzedaż.”  - zapowiada Yannick Gavelle, dyrektor zarządzający i współzałożyciel  Hôtels & Préférence.

 
***
Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group jest jednym z największych światowych graczy w sektorze hotelarskim, obecnie dysponującym 1 300 hotelami w 52 krajach. Należy do nich portfolio hoteli: od 1 do 5 gwiazdek,  w tym słynne marki Louvre Hotels Group: Première Classe, Kyriad, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip i Royal Tulip, trzy marki sieci Sarovar w Indiach, a także cztery chińskie marki: Metropolo, Jin Jian Inn, Bestay i Goldmet Inn. Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., jednej z największych grup działającej w sektorze usług turystycznych w Chinach, posiadającej 7 200 hoteli. www.louvrehotels.com

Groupe du Louvre
Groupe du Louvre to spółka zależna Jin Jiang International Holdings Co Ltd, wiodącej chińskiej grupy  na rynku usług turystycznych oraz spółka macierzysta Louvre Hotels Group, drugiej co do wielkości europejskiej grupy hoteli. Groupe du Louvre działa jako główny przedstawiciel Jin Jiang w Europie  i ma na celu rozwój działalności Jin Jiang na rynkach europejskich i międzynarodowych.
www.groupedulouvre.com

Hôtels & Préférence
Francuska sieć hoteli, posiadająca ponad 140 hoteli na całym świecie. Hôtels & Préférence zapewnia przede wszystkim niepowtarzalny poziom usług. Dzięki posiadanym Spa, obiektom golfowym  oraz wykwintnej kuchni, należące do sieci 4- i 5-gwiazdkowe hotele stanowią prawdziwą zachętę  do podróżowania.
www.hotelspreference.com


Źródło: ProPublic.pl – 19.10.2017
 


www.hotelinfo24.pl