„ibis. tu mieszka muzyka” – Sarsa spotyka się ze zwycięzcami konkursu

2017-10-30, 16:15:35

Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” wkroczyła w decydującą fazę. Sarsa wybrała zwycięzców konkursu muzycznych talentów i spotkała się z nimi w hotelowym studiu nagraniowym. Niedługo poznamy efekty kończących się właśnie nagrań laureatów, które powstają pod okiem producentów Universal Music.

Zwycięzcy konkursu

W dn. 26 października 2017 Sarsa, ambasadorka kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” spotkała się ze zwycięzcami konkursu muzycznego organizowanego przez hotele rodziny ibis. Patrycja Roszczyk, Maria Bedyńska i zespół Redford pojawili się w hotelu ibis Warszawa Ostrobramska, gdzie w specjalnie stworzonym studiu nagraniowym zostały zarejestrowane ich zwycięskie utwory. ##

Uczestnicy wzięli udział w konkursie, w ramach którego wgrywali na platformę ibis.com/tumieszkamuzyka wykonania coverów i własnych kompozycji. Następnie trwało głosowanie internautów, którzy wybrali 30 najpopularniejszych utworów. 8 października poznaliśmy pięcioro zwycięzców, wyłonionych przez Sarsę – ambasadorkę kampanii. Wśród nich znaleźli się: zespół Birches z utworem „Turned Out”, Patrycja Roszczyk, która wykonała cover Shawna Mendesa „There's Nothing Holdin' Me Back”, zespół Redford doceniony za piosenkę „Put the light”, Paweł Danielak za „Na Fali” i Mary B, czyli Maria Bedyńska z piosenką „Alone Again”. Główną nagrodą w konkursie są sesje nagraniowe w specjalnie w tym celu stworzonym studiu.
 
Zdecydowałem się na udział w konkursie, bo spodobała mi jego prosta formuła. Wystarczyło wrzucić na platformę swój utwór i liczyć na uznanie słuchaczy. Odpowiadało mi też to, że najważniejsza w tej kampanii jest muzyka, a nie osobiste historie czy wielkie zmiany wizerunku. Właśnie skończyłem nagrania w hotelowym studiu i czekam z niecierpliwością na ostateczną wersję singla. Współpracę z producentami oceniam bardzo pozytywnie, choć nie zabrakło oczywiście konstruktywnych sporów” - powiedział Paweł Danielak, jeden ze zwycięzców konkursu.

Studio w hotelu

Idea połączenia hoteli i muzyki trwale zapisała się w zachodniej kulturze. Hotele są dla artystów przystanią podczas tras koncertowych. Często powstają w nich nowe utwory, a one same stają się inspiracją do tworzenia piosenek. W końcu, muzycy nagrywający w hotelowych pokojach, mogą poczuć się w takim studiu prawie jak w domu. To doświadczenie nie jest obce uczestnikom konkursu zorganizowanego w ramach kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”. Swoje wykonania rejestrują oni najczęściej właśnie w domowych warunkach. Podczas nagrań profesjonalnych singli, laureatów konkursu wspiera duet producencki Universal Music – Dominik Buczkowski i Janek Bielecki.
Za nami nagrania z większością laureatów konkursu. Najciekawsze we współpracy z nimi jest to, że mają świeże spojrzenie na muzykę – to dopiero początek ich karier. Naszym zadaniem było nadanie pomysłom zwycięzców kształtu i wydobycie talentu, który w nich drzemie. Praca w studiu stworzonym w pokojach hotelowych też jest inspirującym doświadczeniem. To oryginalny pomysł, który przypomina, że hotele i muzyka zawsze były sobie bliskie” – powiedział Janek Bielecki, jeden z producentów czuwających nad nagraniami.

Stworzenie studia nagraniowego w hotelu to dosłowna realizacja hasła „ibis. tu mieszka muzyka”. Mieści się ono w obiekcie ibis Warszawa Ostrobramska, w dwóch pomieszczeniach, które wcześniej służyły za pokoje dla gości. W jednym z nich zaaranżowano kabinę nagraniową, w drugim – reżyserkę.

Nagrane przez zwycięzców konkursu utwory ukażą się już wkrótce. Będą one dostępne między innymi w systemie Jukebox by Deezer w hotelach z rodziny ibis w Europie Wschodniej. W oczekiwaniu na single laureatów, można posłuchać ich konkursowych utworów na platformie ibis.com/tumieszkamuzyka. Na zakończenie kampanii, finałowa piątka wystąpi podczas wyjątkowego koncertu z Sarsą w jednym z hoteli z rodziny ibis.


Rodzina hoteli Ibis

O marce ibis
ibis – marka ekonomiczna AccorHotels to gwarancja nowoczesności, komfortu i świetnej obsługi w najlepszej cenie.
ibis nieustannie zmienia się, oferując swym gościom wciąż więcej nowoczesnych rozwiązań, wyższy komfort i większą dostępność. Marka wprowadziła rewolucyjną koncepcję łóżka „Sweet BedTM by ibis”, przestrzenie wspólne o ciepłym, designerskim wystroju, nowoczesną ofertę dań i napojów „ibis kitchen” oraz kultywuje atmosferę obsługi motywującą każdego współpracownika. Jakość, solidność i zaangażowanie ibis na rzecz ochrony środowiska są znane na całym świecie.  Powstały w 1974 roku ibis jest dzisiaj europejskim liderem w klasie hoteli ekonomicznych, zajmując czwarte miejsce na świecie w swojej kategorii. Dysponuje ponad tysiącem hoteli i 140 783 pokojami w 65 krajach.

O marce ibis Styles
ibis Styles, ekonomiczna marka AccorHotels oferuje oryginalny wystrój w szerokiej palecie stylów i w cenach „all-inclusive”.
Kreatywność i dobry humor są znakami rozpoznawczymi tych komfortowych, designerskich hoteli, z których każdy posiada swój niepowtarzalny urok. Hotele ibis Styles usytuowane są w centrach miast lub w pobliżu stref aktywności biznesowej. Każdy z nich jest przesiąknięty pozytywną, charakterystyczną, pełną humoru atmosferą. Marka wyróżnia się poprzez pakiet „all-inclusive” obejmujący w cenie pokój, śniadanie w formie szwedzkiego bufetu, dostęp do szerokopasmowego internetu i wiele innych, drobnych udogodnień. Na koniec czerwca 2017 roku sieć marki ibis Styles obejmowała 389 hoteli w 37 krajach. 

O marce ibis Budget
Sprytna, wygodna oferta w wymarzonej cenie charakteryzuje ibis budget, niskobudżetową markę hoteli AccorHotels.
Ten członek rodziny hoteli ibis to marka pomysłowa, otwarta, swobodna, odzwierciedlająca wartości dzielenia się i bezpośredniości. Idealny dla gości poszukujących niezależności i wygodnego pokoju dla jednej, dwóch lub trzech osób, ibis budget proponuje radosne przestrzenie powitalne, dostępność 24/7 i śniadanie w formie szwedzkiego bufetu. Usytuowane w pobliżu węzłów drogowych, lotnisk i – coraz częściej – w centrach miast, hotele ibis budget oferują bardzo atrakcyjny stosunek jakości do ceny.  Na koniec czerwca 2017 roku sieć marki liczyła 572 hotele w 17 krajach i kontynuowała międzynarodową ekspansję.

O AccorHotels
Grupa AccorHotels to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4200 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencji na całym świecie.
ibis.com |accorhotels.com 


Źródło: PublicDialog.pl – 26.10.2017
 


www.hotelinfo24.pl