Best Western Hotels & Resorts w trosce o satysfakcję właścicieli obiektów zrzeszonych w sieci

2017-11-01, 13:01:56

Best Western, jedna z wiodących rodzin hotelarskich na świecie, zakończyła coroczną ankietę satysfakcji swoich członków. Badanie stanowi element wewnętrznych procedur sieci, mających na celu nie tylko kontrolę i utrzymanie wysokiego zadowolenia wśród hotelarzy, ale także stworzenie platformy umożliwiającej otwartą komunikację.

W ramach cyklicznych działań, Best Western Hotels&Resorts monitoruje zadowolenie obiektów należących do marek z jej portfolio. Analizowane są wskaźniki ogólnej satysfakcji współpracy z Best Western, skłonność do rekomendacji sieci innym hotelarzom, duma z przynależności do międzynarodowej marki. ##

- Tegoroczna ankieta przyniosła bardzo pozytywne wyniki, które świadczą o tym, że skutecznie i z uwagą wsłuchujemy się w głos naszych członków. Cieszy nas wzrost kluczowych czynników wyrażających zadowolenie hotelarzy, a także to, że mają świadomość, jak ważna jest dla nas ich opinia – powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca na  Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Coroczna ankieta sieci objęła także obszary organizacyjne, wpływające bezpośrednio na codzienną pracę hotelarzy. Wśród analizowanych w badaniu zagadnień, Best Western skupiła się m.in. na poziomie zadowolenia ze wsparcia sprzedażowego i marketingowego,  wpływie światowej marki na biznes, a także jakości współpracy ze strukturami sieci.

W odpowiedzi na potrzeby zrzeszonych hoteli, Best Western Hotels&Resorts postanowiła wprowadzić na rynek polski General Manager Day. Począwszy od 2018 roku, sieć będzie organizować cykliczne warsztaty, w których będzie uczestniczyć również Saija Kekkonnen, Dyrektor Zarządzająca na  Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Formuła wydarzenia ma mieć charakter networkingowy i stanowić narzędzie do wymiany spostrzeżeń, opinii, otwartej komunikacji oraz wspólnego wypracowywania rozwiązań stanowiących odpowiedź na bieżące potrzeby obiektów funkcjonujących pod szyldem Best Western. Tym samym do szeregu organizowanych przez sieć spotkań, jak np. coroczne spotkanie z właścicielami hoteli lub dni poświęcone marketingowi i sprzedaży, dołączy kolejne dedykowane hotelarzom wydarzenie.

 
***
O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.


 
Źródło: MSLGroup.pl – 30.10.2017
 


www.hotelinfo24.pl