Ultra luksusowy hotel Rosewood Chengdu otworzy swe progi w 2023

2017-11-20, 07:21:23

Marka Rosewood Hotels & Resorts została wybrana przez dewelopera Saiho Group z siedzibą w Chengdu, do zarządzania hotelem, którego otwarcie planowane jest na rok 2023. Ten ultra-luksusowy hotel będzie zajmował najwyższe piętra nowego 300 metrowego, wielofunkcyjnego wieżowca usytuowanego w zintegrowanym kompleksie, w centralnej biznesowej dzielnicy miasta.

Obiekt jest ważnym dodatkiem do rozwijającego się portfolio sieci Rosewood w Chinach kontynentalnych, obejmującego między innymi: słynny Beijing Rosewood; niedawno otwarty Rosewood Sanya, pierwszy w Chinach hotel wypoczynkowy Rosewood’a oraz planowane na 2018 rok - Rosewood Guangzhou i Rosewood Hong Kong. ##

Rosewood Chengdu zaoferuje 180 pokoi i apartamentów, a ekskluzywny, biznesowy Manor Club zagwarantuje absolutną prywatność i dodatkowe przywileje dla swoich gości. Hotel stanie się także ośrodkiem z rozbudowanymi usługami gastronomiczno-rozrywkowymi, dysponując czterema restauracjami i barami. Możliwości rekreacyjne obejmować będą spa, centrum fitness i basen. The Pavilion, firmowe zaplecze spotkaniowe marki Rosewood, utrzymane w rezydencjonalnym stylu, będzie idealnym miejscem na organizację firmowych i towarzyskich imprez.

Chengdu, stolica prowincji Syczuan, jest jednym z najważniejszych chińskich centrów handlowych; ponad połowa firm z listy Fortune 500 ma swoje oddziały w mieście. Bogactwo historyczne, kulturalne i gastronomiczne jest jednak lepiej znaną atrakcją dla osób odkrywających interesujące miejsca. Ta kwitnąca metropolia znajduje się w miejscu, które było znane już od czasów starożytnych jako „kraina obfitości". Jest też siedliskiem największego w świecie centrum hodowlanego pand wielkich, a także odludnego, znanego na całym świecie rezerwatu dzikich pand. Syczuańska kuchnia z Chengdu znana jest na całym świecie ze swojego specyficznego, pikantnego smaku, a ekscytująca „kultura herbaciana", przejawia się w setkach herbacianych sklepików rozrzuconych po całym mieście.

Jesteśmy bardzo wdzięczni Saiho Group za możliwość zaprezentowania koncepcji A Sense of Place marki Rosewood, w tym fascynującym i tętniącym życiem miejscu" - mówi Sonia Cheng, dyrektor generalna Rosewood Hotel Group. "Wykorzystamy historię, handel, kulturę i zachwycający krajobraz okolicy, aby stworzyć gościom niezapomniane wrażenia, wzbogacone o zaangażowaną obsługę, która jest znakiem firmowym sieci Rosewood."


Źródło: Rosewood Hotel Group



www.hotelinfo24.pl