Mistrzowski zespół sprzedaży Radisson Blu Resort w Świnoujściu

2017-11-20, 16:25:15

Otwarty w połowie lipca, a już dziś można powiedzieć o nim, że stał się ikoną kurortu. 340 pokoi i apartamentów, największa sala balowa nad Bałtykiem oraz szeroki wachlarz usług dodatkowych powodują, że jest to doskonałe miejsce na rodzinny wypoczynek, konferencję i spotkanie biznesowe. Za sprzedaż odpowiedzialne są Magdalena Rybicka, Katarzyna Majewska-Pelc oraz Agnieszka Lipska.

Dyrektorem działu sprzedaży Radisson Blu Resort, Świnoujście jest Magdalena Rybicka, która zarządza wszystkimi pionami sprzedaży hotelu. Katarzyna Majewska-Pelc jako Revenue Manager zajmuje się polityką cenową oraz monitoruje działania konkurencji, a Agnieszka Lipska  Meeting & Events Manager odpowiedzialna jest za sprzedaż usług konferencyjnych i największej sali balowej nad Bałtykiem. ##

Dział sprzedaży tworzą profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych sieciach jak: Hilton, Rezidor czy Starwood. Bardzo dobra znajomość lokalnego i światowego rynku hotelarskiego oraz łącznie ponad 50 lat doświadczenia w branży budują mocne fundamenty działu sprzedaży Radisson Blu Resort, Świnoujście – mówi Magdalena Rybicka, Sales Director.

Magdalena Rybicka w branży hotelarskiej pracuje od 13 lat. Doświadczenie zdobywała m.in. w InterContinental Hotels Group, Hilton oraz Starwood. Odpowiada za tworzenie i realizację strategii sprzedaży, konstruowanie budżetów oraz poszukiwanie nowych kanałów sprzedażowych. Jest absolwentką prestiżowej Szkoły Głównej Handlowej. Czas po pracy dzieli między rodziną a pasjami, w tym lataniem na paralotni, narciarstwem i podróżowaniem.

Katarzyna Majewska-Pelc karierę zawodową w hotelarstwie rozpoczęła w 2002 roku. Pracowała w sieci Carlson Rezidor w warszawskim Radisson Blu, hotelach sieci Accor, Holiday Inn i Hilton. Studiowała prawo i administrację na Uniwersytecie Warszawskim oraz Uniwersytecie Jagiellońskim. Prywatnie interesuje się literaturą skandynawską i językami obcymi, jej pasją są również sporty zimowe.

Agnieszka Lipska posiada 14-letnie doświadczenie w hotelarstwie. Pracę rozpoczęła w Holiday Inn Warsaw Hotel, następnie kontynuowała karierę w prestiżowych obiektach sieci Hilton, a także koordynowała prace podczas UEFA Euro 2012. Ukończyła Warszawską Szkołę Główną Turystyki i Rekreacji. Prywatnie interesuje się kinem, fotografią i literaturą.
 
Radisson Blu Resort, Świnoujście – 13-piętrowy hotel, który góruje nad strefą uzdrowiskową, przyciągając uwagę spacerowiczów. Kompleks, którego projekt wyłoniono w konkursie z SARP, odmienił architektoniczny krajobraz miasta wprowadzając nadmorską śmiałość i rozmach. Jest to pierwszy 5-gwiazdkowy hotel w Polsce zbudowany zgodnie z międzynarodową certyfikacją ekologiczną Leadership in Energy and Environmental Design (LEED). Niezależnym operatorem obiektu jest Zdrojowa Hotels Central Pomerania.


***
Radisson Blu®


Radisson Blu®, z prawie 300 obiektami w 69 krajach, należy do najważniejszych marek hotelowych na całym świecie. Żywa, nowoczesna i zaangażowana obsługa kieruje się unikalną filozofią Yes I Can!SM, pragnąc sprostać wyzwaniom towarzyszącym współczesnym podróżom. Radisson Blu działa zgodnie z zasadą „Satysfakcja gwarantowana w 100%”. Jako hotele wyróżnione Hotels Designed to Say YES!SM, obiekty Radisson Blu odznaczają się żywym stylem i dbałością o szczegóły. Hotele Radisson Blu są położone w doskonałych lokalizacjach największych miast, przy lotniskach i w ośrodkach wypoczynkowych na całym świecie.

Radisson Blu jest częścią Carlson Rezidor Hotel Group, do której również należą Quorvus Collection, Radisson®, Radisson RED, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson oraz Country Inns & Suites By CarlsonSM. Rezerwacje i pozostałe informacje dostępne na stronie www.radissonblu.com. Połącz się z nami na mediach społecznościowych: @RadissonBlu:Twitter i Instagram i Facebook.com/RadissonBlu.


O The Rezidor Hotel Group

Rezidor Hotel Group jest jedną z najbardziej dynamicznych firm hotelowych na świecie i członkiem Carlson Rezidor Hotel Group. Grupa ma w portfolio ponad 475 hoteli oraz zarządza ponad 104 tysiącami pokoi w 80 krajach.

Rezidor zarządza głównymi markami: Radisson Blu oraz Park Inn by Radisson w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce (EMEA) oraz programem lojalnościowym Club Carlson dla gości hoteli. W pierwszej połowie 2014 roku razem z Carlson, Rezidor otworzył nową markę Radisson RED (sekcję lifestyle) i Quoryus Collection (sekcję luksusową). Od 2016 roku Rezidor jest właścicielem 49% hoteli niskobudżetowych. Rezidor porowadzi program Odpowiedzialnego Biznesu i został wyróżniony nagrodą Światowego Lidera Etycznych Przedsiębiorstw, rozdawane przez amerykańską organizację Ethisphere.

W listopadzie 2006 Rezidor zadebiutował na sztokholmskim indeksie giełdowym Nasdaq. Od grudnia 2016 roku jego głównym udziałowcem jest HNA Tourist Group Co., Ltd. – firma znajdująca się na liście Fortune Global 500. Jej głównymi obszarami działań biznesowych są: lotnictwo, turystyka, hotelarstwo, finanse i usługi internetowe.

Centrala Rezidor Hotel Group mieści się w Brukseli.


Źródło: RadissonBlu.com – 15.11.2017



www.hotelinfo24.pl