Wink: Quo promuje start nowej marki hotelowej w Wietnamie

2017-11-22, 07:14:43

Hotelarska agencja brandingowa Quo z siedzibą w Bangkoku, poinformowała o wprowadzeniu na rynek Wink Hotels, luksusowej marki koncentrującej swoją działalność na Wietnamie i w Indochinach. Deweloperem zaangażowanym w to przedsięwzięcie jest Indochina Vanguard Hotels, będąca spółką joint venture firm Indochina Capital Corporation i Vanguard Hotels.

Pierwszy hotel marki Wink zostanie otwarty w 1. dzielnicy Sajgonu w 2019 roku. „Zagwarantujemy jednolite markowe doświadczenia nie tylko na głównych rynkach, takich jak Hanoi, Ho Chi Minh City czy Danang, ale w miarę upływu czasu także w wielu wietnamskich miastach drugiej kategorii. Wink Hotels będzie miał ogólnokrajowe pokrycie"- powiedział Michael Piro, współzałożyciel Indochina Vanguard Hotels i dyrektor generalny Indochina Land. ##

Wink jest określana jako „śmiała, współczesna, awangardowa" marka, zaprojektowana dla „młodych turystów z ambicjami", oparta na tradycyjnych wietnamskich wartościach. „Nazywamy ją nową generacją ‘Indochine 2.0’", powiedział Peter R. Ryder, współzałożyciel Indochina Vanguard Hotels i dyrektor generalny Indochina Capital Corporation. „Wink jest rdzennie regionalną marką, reprezentującą siłę i nieustępliwość wietnamskiej tożsamości, błyskawicznie reagującą na szybkie tempo, nieustannie zmieniającego się stylu życia, inkorporowanego w kulturalną głębię i specyfikę konkretnej lokalizacji".

Hotele będą wyposażone w wielofunkcyjne lobby sytuowane na otwartym planie, które zaoferują usługi gastronomiczne, rozrywkę, bibliotekę i powierzchnię handlową, pokoje w stylu minimalistycznym, nowoczesną technologię wnętrz i miejsca do pracy. Hotele będą również miały opcję zautomatyzowanego meldowania się i zaoferują przewodniki po mieście do pobrania w Internecie. Koncepcja gastronomiczna obejmuje również sprzedażowe wózki proponujące lokalne produkty spożywcze.

Wink jest jedną z tych marek, która  wymusiła zaangażowanie wszystkich pracowników Quo" - powiedział David Keen, dyrektor generalny agencji Quo. „Inspiruje nas, ponieważ odzwierciedla zmiany zachodzące w społeczeństwach Wietnamu i Indochin - zmiany, odbywające się tak szybko, jak mrugnięcie oka (ang. „wink”). Marka charakteryzuje się swobodną atmosferą, przedsiębiorczością, dynamiką i jest pozbawiona formalizmu. Jest to marka, która będzie katalizatorem zmian w całej branży hotelarskiej Wietnamu."


Źródło: Indochina Vanguard Hotels



www.hotelinfo24.pl