Globalne hotelarskie ambicje Cristiano Ronaldo

2017-12-11, 10:41:16

Portugalski piłkarz Cristiano Ronaldo połączył swe siły z najlepszą w Portugalii siecią hotelową Pestana, we wspólnym przedsięwzięciu, które jak ma nadzieję jego partner, pomoże w otwarciu dla grupy nowych rynków w Azji i wzmocni jej ekspansję w Hiszpanii i Stanach Zjednoczonych.

Ronaldo podąża śladami innych sportowych gwiazd, które zainwestowały w hotele, w tym tenisistów Andy'ego Murraya i Andre Agassiego oraz byłych piłkarzy Gary'ego Neville'a i Ryana Giggsa, ale przedsięwzięcie podjęte przez Ronaldo wyróżnia się globalnymi ambicjami. ##

On i Pestana planują do końca 2018 r, po uprzednim przeprowadzeniu testów rynkowych z dwoma hotelami w Portugalii, otworzyć dwa obiekty pod marką Pestana CR7. CR7 to firmowe połączenie inicjałów Ronaldo i numeru jego koszulki.

Pierwsze hotele Pestana CR7 wystartowały bez zbędnych fanfar na Maderze i w Lizbonie, przynosząc pozytywne wyniki, powiedział dyrektor generalny sieci Pestana, Jose Theotonio. „Mamy kontakty pozwalające na wejście na inne rynki, gdzie marka CR7 będzie silna - w Azji, na Bliskim Wschodzie", dodał Theotonio, odnotowując także zainteresowanie ze strony Chin kontynentalnych, Makau, Dubaju i Kataru.

Dalsza ekspansja sieci hotelowej pod marką CR7 będzie zależeć od sukcesu hoteli w Nowym Jorku i Madrycie, ale badania rynku Pestany pokazują, że „wbrew temu, co można by pomyśleć", marka Ronaldo CR7 jest dobrze znana w Stanach Zjednoczonych.

Pestana, rodzinna sieć 90 ekskluzywnych hoteli, ma nadzieję, że partnerstwo z Ronaldo pomoże jej konkurować o większą część międzynarodowego luksusowego rynku hotelarskiego, z większymi zagranicznymi rywalami, takimi jak hiszpańska Melia, francuskie AccorHotels i amerykański gigant Marriott International.


Źródło: Pestana Group



www.hotelinfo24.pl