Mercure Birstonas Royal Hotel SPA dołączy do Grupy Hotelowej Orbis

2017-12-13, 15:26:34

Mercure Birstonas Royal Hotel SPA będzie szóstym hotelem pod marką AccorHotels na Litwie - jednym z najszybciej rozwijających się państw Unii Europejskiej. Od 2019 roku Hotel będzie działać w ramach Grupy Hotelowej Orbis, na podstawie umowy franczyzy.

Sieć hoteli Mercure jest bardzo silna w Europie. Marka Mercure jest dobrze znana osobom podróżującym zarówno służbowo, jak i w celach prywatnych. Gospodarka Litwy rozwija się bardzo szybko, więc rozpoczynając tę długoterminową współpracę, chcemy w pełni wykorzystać możliwości pojawiające się w otoczeniu gospodarczym” – mówi Frank Reul, Dyrektor ds. Rozwoju Orbis/AccorHotels na Europę Wschodnią. ##

Mercure Birstonas Royal Hotel SPA położony jest nad Niemnem - najdłuższą litewską rzeką, w pięknym kurorcie Birstonas, w samym sercu regionalnego parku. Otoczony starym sosnowym lasem, hotel gwarantuje spokój i ucieczkę od zgiełku codziennego życia.

Czterogwiazdkowy Mercure Birstonas Royal Hotel SPA oferuje 150 wygodnych i przestronnych pokoi różnej kategorii, nowoczesną restaurację i bar, zaplecze konferencyjne, centrum SPA z basenami, sauną i ośrodkiem uzdrowiskowym. Na terenie obiektu znajduje się także urokliwy ogród zimowy oraz w pełni wyposażona sala kinowa.

Dołączenie do marki Mercure i partnerstwo z Grupą AccorHotels/Orbis było dla naszego hotelu decyzją o znaczeniu strategicznym. Wierzymy, że program lojalnościowy Le Club Accorhotels oraz globalny system sprzedaży i rezerwacji pomogą umocnić naszą pozycję na rynku. Planujemy zmienić nieco profil naszych gości by przyciągać więcej gości zagranicznych. Zależy nam, aby nasi pracownicy zdobywali między-narodowe doświadczenie, brali udział w programach szkoleniowych i mieli możliwość międzynarodowej kariery” – mówi Rimantas ?imkevi?ius, dyrektor hotelu.

Mercure to marka hoteli klasy średniej łącząca atuty międzynarodowej sieci gwarantującej wysoką jakość z niezobowiązującą atmosferą typową dla hoteli o indywidualnym charakterze, z których każdy jest inny, inspirowany lokalną kulturą i tradycją, zintegrowany z lokalną społecznością i zarządzany przez pełną entuzjazmu kadrę. Hotele sieci Mercure są zlokalizowane zarówno w centrach miast, jak i w nadmorskich lub górskich kurortach. Zatrzymują się w nich zarówno biznesmeni, jak i turyści z całego świata. Sieć hoteli Mercure liczy ponad 750 hoteli położonych w 58 krajach na całym świecie i oferuje doskonałą alternatywę dla gości stroniących od sieciowych, wystandaryzowanych hoteli bądź hoteli prywatnych.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca ponad 20 000 pokoi w 120 hotelach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, MGallery by Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, adagio, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. Od 1997 roku Orbis SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
 Partnerem strategicznym Orbisu jest AccorHotels

O AccorHotels:

AccorHotels jest wiodącą na świecie grupą hotelową działającą na rynku turystyki i usług lifestylowych,  która  proponuje podróżującym innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Grupa oferuje wyjątkowe doświadczenia z pobytu w ponad 4100 hotelach, kurortach, rezydencjach i 3 000 najwspanialszych prywatnych domach na całym świecie. AccorHotels  działa w 95 krajach korzystając ze swojego podwójnego doświadczenia inwestora i operatora hoteli, prowadząc działalność za pośrednictwem HotelServices i HotelInvest. Portfolio hoteli AccorHotels znajdują się  luksusowe marki o międzynarodowej renomie, takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii średniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1.

AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe usługi od chwili rozpoczęcia podróży aż do jej zakończenia, czemu służy niedawne przejęcie firmy John Paul - światowego lidera usług concierge.
Dzięki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, pięćdziesięcioletniej historii, AccorHotels wraz z międzynarodowym zespołem liczącym ponad 250 000 pracowników realizuje ważną, głęboko zakorzenioną w ich sercach misję – „by każdy gość czuł się mile widziany" (Feel Welcome). Goście cenią sobie możliwość uczestniczenia w jednym z najlepszych na świecie hotelowych programów lojalnościowych – Le Club AccorHotels.  
Grupa AccorHotels aktywnie działa wśród społeczności lokalnych i jest zaangażowana w realizację zadań z zakresu zrównoważonego rozwoju i zobowiązań solidarnościowych poprzez wdrażanie programu  PLANET 21, w ramach którego pracownicy, goście i partnerzy wspólnie przyczyniają się do osiągania zrównoważonego wzrostu.
Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).  

Informacje i rezerwacja: accorhotels.group.com lub accorhotels.com
Zapraszamy do polubienia nas i śledzenia w serwisach Twitter i Facebook



Źródło: Accor.com – 11.12.2017



www.hotelinfo24.pl