Khos – nowa hotelowa marka Rosewood Hotel Group

2017-12-18, 10:00:37

Rosewood Hotel Group z siedzibą w Hongkongu, wprowadza na rynek lifestylową, nowoczesną, azjatycka, biznesową markę hotelową o nazwie Khos.

Jak poinformował Rosewood, marka której nazwa wywodzi się z mongolskiego słowa „para", będzie mieszanką wartości obejmujących pracę i zabawę, ludzi i idee, Wschód i Zachód oraz biznes i styl życia. Oczekując pierwszego hotelu w roku 2018, marka skupi się na jej rozwoju w stolicach i na obrzeżach dużych metropolii, rozwijających się centrach biznesowych i w ośrodkach wypoczynkowych. ##

Hotele nie sprostały tempu ewolucji tej nowej grupy turystów, a Khos będzie przykładem nowej ery hotelarstwa, w której turystyka biznesowa jest nierozerwalnie związana z nowoczesnym stylem życia" - powiedziała Sonia Cheng, dyrektor generalna Rosewood Hotel Group.

Khos zamierza stworzyć bardziej współczesną, dynamiczną i opartą na współpracy roboczą atmosferę, będąc docelowym miejscem dla jednoczenia zespołów pracowniczych i wspólnego spędzania czasu przez liderów biznesu.

Charakterystycznymi elementami nowej marki są udoskonalone zaplecza konferencyjne i przestrzenie imprezowe zaprojektowane z troską o ich większą elastyczność i zagwarantowanie stref wspólnych, ułatwiających interakcje osobiste.

Celem marki będzie stworzenie autentycznych, rzemieślniczych, integrujących gości lokali gastronomicznych. Innowacyjne podejście do rekreacji i wypoczynku stosowane będzie w obszarach od spa i centrów odnowy biologicznej poczynając, po centra biznesowe i salony biznesowe.


Źródło: Rosewood Hotel Group



www.hotelinfo24.pl