Accorhotels angażuje start-upy i pobudza zmysły

2017-12-18, 16:30:54

Accorhotels, grupa poszukująca nowatorskich koncepcji w zakresie guest experience, chce się pożegnać ze zwykłymi łazienkami hotelowymi, przekształcając je dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym. Aby to osiągnąć, zdecydowała się na niestandardowy w branży hotelarskiej sposób działania i organizuje „Guest Experience Challenge”, czyli warsztaty start-upowe w formie konkursu. W trakcie wydarzenia, którego gospodarzem będzie sieć hoteli Novotel, zgłoszone zespoły zaprezentują innowacyjne pomysły dla hotelowych łazienek. Najlepsze z nich będą mieć szansę na wdrożenie w Accorhotels w Europie Wschodniej.

W pierwszej, grudniowej edycji, pilotażowo zaplanowane jest „Guest Experience Challenge” w Warszawie. Wydarzenie potrwa jeden dzień, w trakcie, którego odbędą się twórcze sesje warsztatowe, a ich wynikiem będzie prezentacja finalnych koncepcji. ##

Tematem warsztatów jest łazienka, a celem zadania konkursowego – stworzenie technologicznego rozwiązania, które zwiększy u gości poczucie komfortu, zadowolenia z pobytu i bliskości z marką. p. Obszarów jest wiele – m.in. design, światła, rozkład temperatury, zapachy. Zgłoszone pomysły powinny być gotowe do realizacji lub mieć formę zaawansowanych prototypów, aby rzeczywiście mogły zostać wdrożone.
 
Idea

Marka Novotel w Europie Wschodniej jest jedną z pierwszych w branży hotelarskiej, która organizuje warsztaty start-upowe, aby zyskać świeże, kreatywne spojrzenie na doświadczenia, jakie hotele mogą zaoferować gościom dzięki nowym technologiom.

Accorhotels jest obecnie zaangażowany w ambitny, międzynarodowy plan rozwoju digitalowego, który obejmuje wspieranie rozwiązań w zakresie zaawansowanych technologii. Wszystko po to, aby zapewnić naszym gościom jeszcze bardziej wyjątkowe doświadczenia – mówi Luc Gesvret, Chief Top-line Officer – Accorhotels Eastern Europe. I kontynuuje - Wykorzystanie nowoczesnych technologii ma wyróżnić „guest experience” w naszych hotelach w stosunku do konkurencji i sprawić, że Accorhotels będzie liderem w branży.
 
Dodaje również - Zgodnie z filozofią „Enjoy life at Novotel” dążymy do ciągłego udoskonalania wrażeń związanych marką Novotel, a emocje są dla nas ważnym elementem tego procesu. Do stworzenia Guest Experience Challenge zainspirowała nas idea hakatonów uosabiających kreatywne i nowatorskie rozwiązania, których poszukujemy dla naszych gości. Nowoczesność jest wpisana w DNA marki Novotel. Jest ona dla Grupy Accorhotels „inkubatorem innowacyjności” i będzie gospodarzem kolejnych twórczych inicjatyw, a wypracowane koncepcje staną się inspiracją dla naszych pozostałych marek. Mamy również ambicje, aby inspirować całą branżę, stymulować do poszukiwania nowych rozwiązań i przede wszystkim – wyznaczać w niej nowe trendy.
 
Nagrody i kryteria wyboru

Na trzy najlepsze projekty czekają nagrody finansowe - 2000€ za pierwsze miejsce, 1500€ za drugie i 1000€ za trzecie. Dodatkowo, główny finalista zostanie zaproszony do współpracy przy wdrożeniu swej idei w obiektach Accorhotels w Europie Środkowo-Wschodniej. Co więcej, zwycięska drużyna będzie mogła zamienić nagrodę pieniężną na możliwość przedstawienia swojego pomysłu przed Central Innovation Unit w Paryżu i powalczyć o globalny kontrakt.

Wszystkie projekty przedstawione podczas wydarzenia będą oceniane według następujących kryteriów: nowoczesność i atrakcyjność koncepcji, jej jakość i funkcjonalność, łatwość wdrożenia,  estetyka i design, potencjał społeczny, czy zgodność z tematem. W jury zasiądą przedstawiciele Accorhotels oraz Challange Rocket – eksperta w zakresie organizacji hakatonów, który odpowiada za techniczny przebieg wydarzenia.

Wyniki zostaną ogłoszone oficjalnie na początku stycznia.
Szczegóły: https://challengerocket.com/pl/accorhotels


AccorHotels oferują każdemu gościowi Novotel poczucie pełnej swobody pobytu.

Novotel Hotels, Suites & Resorts oferują różnorodne usługi i rozwiązania dla gości zarówno podróżujących w interesach, jak i turystycznie: przestronne pokoje o modulowanym układzie, zbilansowane posiłki 24/7, sale spotkań, uważną i profesjonalną obsługę, miejsca zabaw dla dzieci, wielofunkcyjne lobby i sale fitness. Poprzez PLANET 21, czyli program zrównoważonego rozwoju AccorHotels, Novotel angażuje się na rzecz Ludzkości i Ziemi. Novotel posiada ponad 480 hoteli w 58 krajach, idealnie usytuowanych w centrach głównych miast, dzielnicach biznesu i ośrodkach turystycznych.

Grupa AccorHotels to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4200 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencji na całym świecie.
novotel.com| accorhotels.com


Źródło: 38PR.pl – 14.12.2017
 


www.hotelinfo24.pl