Finger Lickin’ Love - powiedz „Tak” z KFC!

2018-02-14, 15:44:12

Poznaliście się w restauracji KFC, trafiliście do niej na pierwszej randce, a może po prostu połączyła was szalona miłość do soczystego kurczaka w panierce? Takie uczucie zasługuje na wyjątkowe zwieńczenie - sieć restauracji KFC w Polsce zaskakuje swoich fanów niezwykłym projektem pierścionka zaręczynowego.

Pierścionek zaprojektowany z myślą o zakochanych składa się z dwóch części. Zewnętrzna warstwa, ze złota próby 750, przywodzi na myśl chrupiącą panierkę. Tak jak panierka KFC kryje w sobie soczyste kawałki kurczaka, tak jej złoty odpowiednik skrywa wyjątkowe elementy. Wewnątrz znajdziemy bowiem zaręczynowy pierścionek wykonany z platyny próby 950, wysadzany dookoła niemal 150-cioma drobnymi diamentami. Ukoronowaniem jest diament o wadze 0,7 karata. ##

Ten niezwykły projekt to nie lada gratka dla prawdziwych miłośników KFC zakochanych w swojej drugiej połówce. Na razie marka nie ujawnia planów dotyczących produkcji i warunków nabycia pierścionka. Wiadomo jednak, że jeśli znajdą się pary chętne do przypieczętowania swojej miłości pierścionkiem KFC, marka przygotuje dla nich specjalną, weselną niespodziankę.

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, pionier restauracji szybkiej obsługi. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 240 restauracji KFC. Więcej informacji znaleźć można na stronie: http://www.kfc.pl/.

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. Obecnie Spółka zarządza siecią ponad 1600 lokali w segmencie restauracji szybkiej obsługi i restauracji z obsługą kelnerską w 16 krajach.


Źródło: KFC Polska – 14.02.2018; Centrum Prasowe PAP



www.hotelinfo24.pl