Radisson Hotel Group startuje podczas International Hotel Investment Forum

2018-03-12, 09:41:20

Nowa hotelowa tożsamość grupy, wykorzystuje potężną, międzynarodową renomę marki Radisson, aby ugruntować jej świadomość na rynku, zwiększyć efektywność marketingu w globalnym portfolio i zaoferować wyjątkowe doświadczenia, które sprawią, że Every Moment Matter stanie się nową, firmową filozofią firmy i jej wszystkich hotelowych marek.

Nowa nazwa handlowa, Radisson Hotel Group, opiera się na silnym partnerstwie pomiędzy Radisson Hospitality, Inc. (wcześniej Carlson Hotels, Inc.), a Rezidor Hotel Group AB (publicznie notowanej na giełdzie Nasdaq Stockholm, w Szwecji, z siedzibą w Brukseli, w Belgii), które dysponuje ramowymi umowami franczyzowymi na budowę i eksploatację kilkunastu marek na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. ##

Notowana obecnie, jako 11 pod względem wielkości sieć hotelowa na świecie, Radisson Hotel Group składa się z ośmiu marek dysponujących 1400 czynnymi i znajdującymi się w budowie obiektami. Stworzenie nowej tożsamości grupy stanowi kamień milowy w pięcioletnim planie operacyjnym, który przekształci firmowy biznes i sprawi, że stanie się on preferowanym wyborem dla gości, właścicieli, inwestorów i hotelarskich indywidualności.

Portfolio grupy obejmuje zarówno produkty luksusowe, jak i nowoczesne, ekonomiczne hotele, w tym:

Radisson Collection - Radisson Collection rozpocznie działalność w czerwcu 2018 roku jako kolekcja wyjątkowych, firmowych hoteli klasy premium, zastępując markę Quorvus Collection.

Radisson Blu - Radisson Blu w dalszym ciągu zajmować się będzie świadczeniem spersonalizowanych usług w stylowych przestrzeniach, nastawiając się na permanentną ekspansję w największych miastach całego świata.

Radisson - pojawi się w regionie EMEA, dla obsługi ekskluzywnego segmentu hotelowego. Marka zostanie zmodernizowana na terenie obu Ameryk oraz w regionie Azji i Pacyfiku, wraz ze zmianami w logo i tożsamości wizualnej, designie i w doświadczeniach gości, które zainspirowane zostaną skandynawską gościnnością.

Radisson Red – dodający zabawowego, nieformalnego akcentu do konwencjonalnych doświadczeń hotelowych, wprowadził nową definicję produktu i aktualizację loginu oraz zaawansowany plan rozwoju w regionie EMEA i obu Amerykach.

Park Plaza - oferuje modne projekty designerskie, wykorzystując energię i styl każdej lokalizacji. Marka poddawana jest obecnie transformacji, tak aby przyciągała większą liczbę najwyższej klasy, międzynarodowej klienteli.

Park Inn by Radisson - nadal będzie rozszerzał swój zasięg na całym świecie, zapewniając bezstresowe doświadczenia, dobre jedzenie i komfortowe warunki pobytu w dużych miastach i przy lotniskach.

Country Inn & Suites by Radisson – marka dodała niedawno do swej nazwy rozszerzenie „by Radisson”, informujące o jej ściślejszym zespoleniu z marką macierzystą i jej misją świadczenia, przepojonych serdecznością, usług hotelarskich na bazie lokalnych tradycji.

Prizeotel - będzie nadal rozwijać się w regionie EMEA, obsługując klientów nowoczesnego, ekonomicznego segmentu hotelowego.


Źródło: Radisson Hotel Group



www.hotelinfo24.pl