Orbis jest w modzie!

2018-03-12, 17:45:52

Moda i design to elementy bliskie tożsamości marki Mercure. Tuż przed Dniem Kobiet, w ramach idei Mercure Fashion odbył się kolejny wyjątkowy pokaz mody, podczas którego w roli modeli i modelek zaprezentowali się pracownicy Orbisu. Profesjonalną choreografię zapewnił ceniony reżyser pokazów - Jarosław Szado.

Orbis, którego strategicznym inwestorem jest AccorHotels, tuż przed Dniem Kobiet przygotował dla swoich pracowników wyjątkowe wydarzenie zorganizowane pod hasłem „Kobiety i mężczyźni w podróży”. Jego najważniejszym punktem był profesjonalny pokaz mody, w którym na wybiegu mieli szansę zaprezentować się pracownicy firmy. W rolę modelek i modeli wcielili się zarówno przedstawiciele polskiego zespołu, jak i reprezentanci Francji i Czech. ##

Dzięki choreografii przygotowanej przez Jarosława Szado, debiutujący w nowej roli modele i modelki, dostarczyli publiczności wspaniałych emocji, a ich pokaz został przyjęty wielkimi brawami.

Agnieszka Dąbrowska

Ideę pokazu podkreślił specjalny showroom przygotowany przez cenioną projektantkę - Annę Drabczyńską, która wcześniej współpracowała już z marką Mercure w ramach cyklu Mercure Fashion Night.

Pracownicy Orbis

W organizację wydarzenia była zaangażowana sieć kobiet pracujących w grupie AccorHotels i Orbis - Women at AccorHotels Generation (WAAG) wspierająca rozwój zawodowy kobiet.

Aldona Gondek, Magdalena Śliwińska

Moda i hotelowy design, czyli Mercure Fashion

Mercure Fashion obejmuje wiele różnych aktywności organizowanych Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, polegających na łączeniu mody i designu w jedną harmonijną całość. Cykl zainaugurowały unikalne pokazy mody pod wspólną nazwą Mercure Fashion Night by… odbywające się we współpracy z utalentowanymi projektantami. Najbliższy z nich odbędzie się w hotelu Mercure Kraków Stare Miasto we współpracy z atelier Mario Menezi. Nie jest to przypadkowe połączenie. Nowoczesność i stylowość prezentowana przez Mario Menezi to wartości, które naturalnie wpisują się w filozofię marki Mercure, stawiającej na niebanalny design wnętrz powstających w harmonii z ludźmi i miejscami.

Monika Bocian, Monika Legieć


W pokazie w roli modelek zadebiutowały Gosia i Iza z zespołu recepcji i służby pięter Mercure Kraków Stare Miasto.

 


 


****
O Mercure

Sieć Mercure grupy AccorHotels zaprasza do wyjątkowych, inspirowanych lokalnie hoteli.
Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej grupy z bezkompromisowym podejściem do jakości oraz ciepłą atmosferą hoteli osadzonych w lokalnej społeczności. Hotele Mercure prowadzone przez entuzjastycznych hotelarzy goszczą podróżujących w celach biznesowych i turystów w wielu miejscach świata. Mercure to ponad 770 hoteli w 61 krajach, idealnie usytuowanych w centrach miast, nad morzem lub w górach.
Grupa AccorHotels to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4300 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencjach na całym świecie.
mercure.com| accorhotels.com

O Grupie Hotelowej Orbis:
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca ponad 20 500 pokoi w 126 hotelach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, MGallery by Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, adagio, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. Od 1997 roku Orbis SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy.

O AccorHotels
AccorHotels jest wiodącą na świecie grupą hotelową działającą na rynku turystyki i usług lifestylowych,  która  proponuje podróżującym innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Grupa oferuje wyjątkowe doświadczenia z pobytu w ponad 4200 hotelach, kurortach, rezydencjach i 10 000 najwspanialszych prywatnych domach na całym świecie. AccorHotels  działa w  ponad 100 krajach korzystając ze swojego podwójnego doświadczenia inwestora i operatora hoteli. W portfolio hoteli AccorHotels znajdują się  luksusowe marki o międzynarodowej renomie, takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii średniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe usługi od chwili rozpoczęcia podróży aż do jej zakończenia, czemu służy niedawne przejęcie firmy John Paul - światowego lidera usług concierge.
Dzięki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, pięćdziesięcioletniej historii, AccorHotels wraz z międzynarodowym zespołem liczącym ponad 250 000 pracowników realizuje ważną, głęboko zakorzenioną w ich sercach misję – „by każdy gość czuł się mile widziany" (Feel Welcome). Goście cenią sobie możliwość uczestniczenia w jednym z najlepszych na świecie hotelowych programów lojalnościowych – Le Club AccorHotels.  
Grupa AccorHotels aktywnie działa wśród społeczności lokalnych i jest zaangażowana w realizację zadań z zakresu zrównoważonego rozwoju i zobowiązań solidarnościowych poprzez wdrażanie programu  PLANET 21, w ramach którego pracownicy, goście i partnerzy wspólnie przyczyniają się do osiągania zrównoważonego wzrostu.
Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY).  
Informacje i rezerwacja: accorhotels.group lub accorhotels.com Zapraszamy do polubienia nas i śledzenia w serwisach Twitter i Facebook.


Źródło: 38PR.pl – 07.03.2018



www.hotelinfo24.pl