Marka Moxy Hotels gotowa na europejską ekspansję

2018-03-14, 09:50:05

Moxy Hotels, hotelowa marka sieci Marriott International, ogłosiła, że w ciągu najbliższych trzech lat powiększy swoje portfolio o ponad 40 nowych lokalizacji w Europie.

W Niemczech planuje się otwarcie do końca 2019 roku szesnastu kolejnych obiektów marki, które powstaną między innymi w takich kluczowych lokalizacjach, jak: Frankfurt, Monachium, Hamburg i Düsseldorf. Z kolei, po ostatnich otwarciach Moxy London Excel i Moxy London Stratford, w Wielkiej Brytanii pojawi się do końca 2018 roku pięć kolejnych hoteli Moxy. ##

Otwarcie Moxy Oslo X w Skandynawii utorowało drogę do przyszłego rozwoju na tym rozwijającym się europejskim rynku turystycznym. Kolejne obiekty znajdujące się w cyklu inwestycyjnym na tym terenie, to hotele w Danii (Kopenhaga) i Norwegii (Stavanger).

Moxy Berlin Ostbahnhof, Niemcy

John License
, wiceprezes marek ekskluzywnych i premium w Marriott International, Europe, powiedział: „Marka Moxy została stworzona, aby odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby kolejnej generacji turystów. To dostosowanie do indywidualnych potrzeb klientów uczyniło ją tak atrakcyjną zarówno dla gości, jak i dla deweloperów. Moxy Hotels pozwala gościom na pobyt w  nieformalnej atmosferze, gwarantującej spersonalizowane wrażenia w dobrze zaprojektowanej, zaskakująco przystępnej przestrzeni, wyposażonej w najnowszą technologię, łącząc pracę z zabawą. Komfort, styl i zabawa gwarantowane w przystępnych cenach pomogły w stworzeniu marki, która odniosła sukces w Europie i poza nią."

Moxy London Excel

Carlton Ervin,
dyrektor ds. rozwoju w Marriott International, Europe, powiedział: „Moxy notuje niesamowitą dynamikę rozwoju napędzaną przez właścicieli, którzy chcą szybko zmaksymalizować wartość swoich aktywów dzięki możliwościom adaptacyjnym, ponownego wykorzystywania obiektów i ich konwersji. Elastyczna konstrukcja Moxy sprawia, że jest to mądry wybór dla właścicieli, ponieważ  obiekty łatwo dostosowują się do szeregu projektów rozwojowych, w tym do przekształcania niekonwencjonalnych przestrzeni - na przykład magazynu przypraw, historycznego budynku biurowego lub fabryki wódki - w stylowe, spektakularne doświadczenie hotelowe."


Źródło: Marriott Interntional



www.hotelinfo24.pl