Deutsche Hospitality prezentuje swoją nową markę: Maxx by Steigenberger

2018-03-14, 10:02:30

Deutsche Hospitality prezentuje nową markę hotelową. Maxx by Steigenberger dołączy w przyszłości swoje portfolio do Steigenberger Hotels and Resorts, Jaz in the City i IntercityHotel.

Grupa uruchomiła nową markę parasolową Deutsche Hospitality niecałe 18 miesięcy temu realizując ideę wprowadzania na rynek kolejnych marek hotelowych. Ten najnowszy dodatek stanowi ofensywną kontynuację rozwoju, który zainaugurowała firma, a którego celem jest opanowanie niezagospodarowanej części rynku. ##

Maxx by Steigenberger usadowi się w ekskluzywnym segmencie hotelowym, a tym samym wypełni lukę pomiędzy markami Steigenberger Hotels and Resorts (ekskluzywną wysokiej klasy i luksusową), IntercityHotel (średniej klasy z górnej półki) i Jaz in the City (lifestylową).

Dyrektor generalny Deutsche Hospitality Thomas Willms powiedział, że grupa podjęła ten krok, aby lepiej wykorzystać dostępne możliwości i przyspieszyć swój rozwój. „Do tej pory działaliśmy w oparciu o trzy silne marki, ale ich pozycjonowanie narzucało bardzo restrykcyjne wymagania dotyczące poszczególnych lokalizacji i klasy obiektów, dlatego też musieliśmy regularnie odrzucać projekty, które nie pasowały do tego portfela. Maxx by Steigenberger posiada bardziej elastyczne standardy, a to daje nam swobodę, której potrzebujemy, aby osiągnąć wzrost jakościowy i ilościowy".

Wyróżnienie „by Steigenberger", podkreśla zaangażowanie w jakość, które Deutsche Hospitality kojarzy z nową marką. Przejrzyste warunki przypisane do standardów Steigenberger Hotels and Resorts obowiązują dla takich aspektów, jak obsługa, personel i gastronomia. Jednocześnie zaś, marka jest w stanie dopasować swoje wymagania do różnych lokalizacji i rozmiarów pokoi oraz architektury konkretnych hoteli.

Poszczególne hotele mogą zachować swój własny charakter" - dodaje Willms. „Ważne jest, aby każdy obiekt wykazywał się logiczną spójnością, co daje właścicielom i partnerom franczyzowym szansę dostosowania do standardów Deutsche Hospitality poprzez skromne inwestycje rebrandingowe, dzięki czemu będą mogli skorzystać z naszych uznanych kanałów sprzedaży i know-how".

Uruchomienie marki Maxx by Steigenberger jest zgodne ze strategią grupy dążącej do ekspansji zarówno w obrębie bazy krajów niemieckojęzycznych, jak i na rozwijających się rynkach międzynarodowych. Nowa marka będzie odgrywać kluczową rolę w generowaniu jeszcze większej dynamiki w tym procesie. Konkretne negocjacje na pierwsze hotele Maxx by Steigenberger są już w toku, a decyzje o pierwszych lokalizacjach będą podane do wiadomości już wkrótce.


Źródło: Deutsche Hospitality



www.hotelinfo24.pl