Makro Polska z nagrodą „Retailer of the Year”

2018-03-19, 16:00:11

Sieć hurtowni Makro Polska zdobyła nagrodę „Retailer of the Year 2017 – Wybrany przez dostawców” w kategorii Hurtownicy i Dystrybutorzy. To jedyne na rynku wyróżnienie przyznawane sieciom handlowym przez dostawców.

Wręczenie nagród „Retailer of the Year 2017 – Wybrany przez dostawców” odbyło się 13 marca podczas uroczystej gali towarzyszącej kongresowi Poland & CEE Retail Summit 2018 w hotelu Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre w Warszawie. To jedyne wyróżnienie na rynku przyznawane sieciom hurtowym i detalicznym przez dostawców – producentów FMCG i  dóbr trwałych. Nagrody wręczono w pięciu kategoriach, m.in. w kategorii Hurtownicy i Dystrybutorzy, w której zwyciężyła sieć hurtowni Makro Polska. Statuetkę odebrał Janusz Gembarski, Menedżer Pionu Sprzedaży w Makro Polska. ##

Zwycięzcy wyłonieni zostali na podstawie badania przeprowadzonego wśród dostawców przez renomowaną firmę badawczą AC Nielsen. Wśród kryteriów ocenianych w ramach plebiscytu znalazły się m.in.: warunki handlowe,  logistyka, kontakty z zespołem współpracującym po stronie sieci,  współpraca przy rozwoju biznesu czy wizerunek sieci.


Źródło: Makro.pl – 15.03.2018



www.hotelinfo24.pl