Radisson Blu: największa wysokiej klasy, ekskluzywna hotelowa marka w Europie

2018-04-18, 09:44:43

Marka Radisson Blu jest liderem europejskiej branży hotelarskiej pod względem wielkości i skali, dysponując obiektami znajdującymi się w stolicach, przy lotniskach i w głównych ośrodkach wypoczynkowych.

Marka jest rozpoznawalna na całym świecie dzięki wyjątkowemu dziedzictwu swojego designu, innowacji i usług. Najnowszy ranking ponownie potwierdza atrakcyjną ofertę Radisson Blu dla inwestorów, właścicieli i deweloperów. ##

Jesteśmy pokorni i dumni z utrzymania wiodącej pozycji w segmencie ‘upper-upscale’ w Europie i kontynuujemy budowę Radisson Blu, jako marki najczęściej wybieranej przez gości i inwestorów" - powiedział Elie Younes, wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group.

Wraz z powołaniem do życia, wcześniej w tym roku, nowej struktury organizacyjnej pod nazwą Radisson Hotel Group i nowej architektury marki, będziemy wykorzystywać wiodącą pozycję Radisson Blu i rozpoznawalność marki, stymulując naszą strategię rozwoju w luksusowych i ekskluzywnych segmentach rynku, w tym Radisson Collection, Radisson i Radisson Red. Taki organiczny rozwój będzie wspierany przez nowo wprowadzoną strategię aktywów" - dodał Elie Younes.

Ranking MKG wyróżniający markę Radisson Blu obejmuje 28 krajów w ramach Unii Europejskiej, Szwajcarię, Norwegię, Ukrainę, Turcję (po stronie europejskiej), Rosję (tylko obszar europejski, na zachód od Uralu), Islandię, Albanię, Macedonię, Bośnię, Mołdawię, Czarnogórę, Jersey, Guernsey, Serbię, Białoruś, Andorę i Monako. Wyniki rankingu 2017 obejmują także hotele Radisson Blu Edwardian w Wielkiej Brytanii.


Źródło: Radisson Hotel Group



www.hotelinfo24.pl