Grupa Marriott International rozwija swoje bliskowschodnie i afrykańskie portfolio

2018-04-25, 06:07:09

Firma Marriott International ogłosiła ambitne plany rozwoju dla regionu Bliskiego Wschodu i Afryki po podpisaniu umów na realizację ponad 30 obiektów i ponad 5000 pokoi, zawartych w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Dzięki podpisanym transakcjom firma Marriott jest na dobrej drodze do powiększenia swojego portfela w regionie do prawie 370 hoteli - wzrost o ponad 50% w ciągu najbliższych pięciu lat. Będzie to ponad 80 000 pokoi dostępnych w hotelach 21 marek, w tym wprowadzonych w regionie markach, takich jak Edition, Element i AC Hotels by Marriott. Zgodnie z planami rozwojowymi, firma i właściciele hoteli spodziewają się w ciągu najbliższych pięciu lat stworzyć 30 000 nowych miejsc pracy w całym regionie. ##

Ten dynamiczny region nadal oferuje ogromne możliwości rozwojowe, umożliwiając firmie, umacnianie jej konkurencyjnej pozycji na szybko rozwijających się rynkach" – powiedział Samir Baidas, dyrektor ds. rozwoju w Marriott International na Bliskim Wschodzie i w Afryce. „Plany rozwojowe w tym regionie odzwierciedlają nie tylko wysoki popyt na nasze marki, ale także zaufanie, jakie grupy właścicielskie pokładają w sieci Marriott International."

W regionie Bliskiego Wschodu i Afryki, Marriott International prowadzi w ramach siedmiu luksusowych marek, ponad 30 hoteli z ponad 10 000 pokoi i planuje niemalże podwoić liczbę hoteli w ciągu najbliższych pięciu lat. Ten wzrost rozpocznie się wraz z uruchomieniem marki Edition w Abu Zabi jeszcze w tym roku.

Firma rozszerza również swoją ofertę o ekskluzywne marki w całym regionie, gdzie istnieje duże zapotrzebowanie na stylowe, inteligentne i niedrogie usługi hotelarskie. Prestiżowe marki firmy - takie jak Courtyard by Marriott, Aloft, Element i Residence Inn by Marriott - stanowią ponad 40% obiektów, które mają zostać otwarte w ciągu najbliższych pięciu lat na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Rozwój luksusowych marek Marriott International, na czele z Marriot Hotels, Marriott Executive Apartments i Sheraton, pozostaje stabilny i odpowiada wielkości 30% hoteli, które będą otwarte w perspektywie najbliższych pięciu lat.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl