Nowy Dyrektor Sprzedaży Hoteli Luksusowych w grupie hotelowej Orbis

2018-05-14, 17:55:22

Paweł Feliszek objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Hoteli Luksusowych w regionie Europy Wschodniej w Centralnym Biurze Sprzedaży grupy hotelowej Orbis, z firmą związany jest od 2007 roku.

Na nowym stanowisku jest odpowiedzialny za rozwój i animację istniejących oraz potencjalnych klientów w markach luksusowych grupy AccorHotels na całym świecie, a także reprezentowanie hoteli LUXE z Europy Wschodniej na lokalnych i międzynarodowych targach. ##
 
Paweł Feliszek ukończył kierunek Turystyka i Rekreacja na Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie co sprawiło, że związał się z branżą turystyczną. Swoją historię z AccorHotels rozpoczął w roku 2007 jako Concierge w hotelu Sofitel Warsaw Victoria. Po roku awansował do Działu Sprzedaży Konferencji i Bankietów w tym samym hotelu. Jego entuzjazm i  nastawienie na osiąganie wyników pozwoliło mu kierować działem sprzedaży przez kolejnych 7 lat. Od 2015 roku pełnił funkcję Kierownika ds. Sprzedaży Międzynarodowych Grup i Konferencji w Centralnym Biurze Sprzedaży.

***
O Grupie Hotelowej Orbis:

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca ponad 20 500 pokoi w 126 hotelach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, MGallery by Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, adagio, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe. Od 1997 roku Orbis SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels, wiodący na świecie operator hotelowy.

O AccorHotels
AccorHotels jest wiodącą na świecie grupą hotelową działającą na rynku turystyki i usług lifestylowych,  która  proponuje podróżującym innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Grupa oferuje wyjątkowe doświadczenia z pobytu w ponad 4200 hotelach, kurortach, rezydencjach i 10 000 najwspanialszych prywatnych domach na całym świecie. AccorHotels  działa w  ponad 100 krajach korzystając ze swojego podwójnego doświadczenia inwestora i operatora hoteli. W portfolio hoteli AccorHotels znajdują się  luksusowe marki o międzynarodowej renomie, takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii średniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe usługi od chwili rozpoczęcia podróży aż do jej zakończenia, czemu służy niedawne przejęcie firmy John Paul - światowego lidera usług concierge.
Dzięki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, pięćdziesięcioletniej historii, AccorHotels wraz z międzynarodowym zespołem liczącym ponad 250 000 pracowników realizuje ważną, głęboko zakorzenioną w ich sercach misję – „by każdy gość czuł się mile widziany" (Feel Welcome). Goście cenią sobie możliwość uczestniczenia w jednym z najlepszych na świecie hotelowych programów lojalnościowych – Le Club AccorHotels. 
Grupa AccorHotels aktywnie działa wśród społeczności lokalnych i jest zaangażowana w realizację zadań z zakresu zrównoważonego rozwoju i zobowiązań solidarnościowych poprzez wdrażanie programu  PLANET 21, w ramach którego pracownicy, goście i partnerzy wspólnie przyczyniają się do osiągania zrównoważonego wzrostu.
Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY). 
Informacje i rezerwacja: accorhotels.group lub accorhotels.com Zapraszamy do polubienia nas i śledzenia w serwisach Twitter i Facebook.



Źródło: 38PR.pl – 11.05.2018
 


www.hotelinfo24.pl