Grupa Hotelowa Orbis wprowadza nową markę hotelową do Macedonii

2018-05-16, 06:42:13

10 maja br., w centrum Tetovo, w obecności najwyższych przedstawicieli urzędów państwowych, parlamentu i ambasadorów, otwarto pierwszy w Macedonii hotel Mercure.

Hotel położony jest w samym centrum miasta, z widokiem na pasmo górskie Sar. W nowoczesnym 13 piętrowym budynku znajduje się 101 komfortowych i przestronnych pokoi. Hotel oferuje znakomitą obsługę, bogatą ofertę gastronomiczną i wyjątkową ##
 
"Grupa Hotelowa Orbis, strategiczny partner AccorHotels i wyłączny licencjodawca wszystkich jego marek w regionie, jest wiodącym operatorem hotelowym w Europie Wschodniej, ze 127 hotelami w 12 krajach. Z satysfakcją odnotowujemy wprowadzenie naszej kolejnej międzynarodowej marki Mercure do Macedonii, we współpracy z Renova DOO, właścicielem i inwestorem hotelu. Potwierdza to naszą ambicję i skuteczność w rozwoju sieci hoteli w regionie, głównie poprzez partnerstwo z silnymi i wiarygodnymi lokalnymi partnerami." - powiedział Gilles Clavie, prezes zarządu i dyrektor generalny Orbis SA.

Oprócz szerokiego wyboru pokoi typu standard, superior, apartamentów deluxe i rodzinnych, hotel oferuje również 6 sal konferencyjnych z najnowszym sprzętem audiowizualnym oraz bezpłatny dostęp do Internetu.

Jednym z atutów hotelu jest restauracja "Malabana", której kuchnia doskonale łączy najlepsze międzynarodowe i rodzime potrawy, korzystając wyłącznie z lokalnych produktów ekologicznych.

Biorąc pod uwagę ofertę i wspomniane usługi, Mercure Tetovo na rynku macedońskim prezentuje się jako idealne miejsce na nocleg, wypoczynek i organizację spotkań biznesowych.

Z dużą satysfakcją otworzyliśmy dla naszych gości drzwi do Mercure Tetovo. Pokoje i wszystkie inne pomieszczenia zostały zaprojektowane dla komfortu gości, aby czuli się u nas jak w swoim domu. To jedna z największych inwestycji w Zachodniej Macedonii i będziemy działać na rzecz promocji turystyki do tej części naszego kraju” – powiedział Shefki Idrizi, właściciel hotelu.

Mercure jest znaną i rozpoznawalną marką AccorHotels, wiodącej na świecie grupy hotelowej działającej na rynku turystyki i usług lifestylowych, oferującej gościom wyjątkowe doświadczenia w 4,300 hotelach w 100 krajach na całym świecie. Mercure jest jedyną marką hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej sieci z mocnym zaangażowaniem w oferowaną jakość i doświadczenia, które są zakorzenione w lokalnych społecznościach. Hotele Mercure są zarządzane przez entuzjastycznych hotelarzy i goszczą biznesmenów oraz turystów na całym świecie w ponad 750 obiektach w 58 krajach.

***
Grupa Hotelowa Orbis:

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Wschodniej oferująca ponad 20 500 pokoi w 127 hotelach, Orbis jest wyłącznym licencjodawcą marek AccorHotels w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, MGallery by Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure, adagio, ibis, ibis Styles i ibis budget. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1 gwiazdkowe.
Od 1997 roku Orbis SA jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
 Strategicznym inwestorem Orbisu jest AccorHotels

O AccorHotels:

AccorHotels jest wiodącą na świecie grupą hotelową działającą na rynku turystyki i usług lifestylowych,  która  proponuje podróżującym innowacyjne rozwiązania cyfrowe. Grupa oferuje wyjątkowe doświadczenia z pobytu w ponad 4300 hotelach, kurortach, rezydencjach i 10 000 najwspanialszych prywatnych domach na całym świecie. AccorHotels  działa w 100 krajach korzystając ze swojego podwójnego doświadczenia inwestora i operatora hoteli, prowadząc działalność za pośrednictwem HotelServices i HotelInvest. Portfolio hoteli AccorHotels znajdują się  luksusowe marki o międzynarodowej renomie, takie jak Raffles, Sofitel Legend, SO Sofitel, Sofitel, Fairmont, onefinestay, MGallery by Sofitel, Pullman i Swissôtel, popularne marki hoteli kategorii średniej i marki butikowe takie jak 25hours, Novotel, Mercure, Mama Shelter oraz adagio, jak i cenione marki hoteli ekonomicznych: JO&JOE, ibis, ibis Styles, ibis budget oraz regionalne marki Grand Mercure, The Sebel i hotelF1. AccorHotels oferuje innowacyjne kompleksowe usługi od chwili rozpoczęcia podróży aż do jej zakończenia, czemu służy niedawne przejęcie firmy John Paul - światowego lidera usług concierge.
Dzięki niezrównanemu wachlarzowi marek i swojej bogatej, pięćdziesięcioletniej historii, AccorHotels wraz z międzynarodowym zespołem liczącym ponad 250 000 pracowników realizuje ważną, głęboko zakorzenioną w ich sercach misję – „by każdy gość czuł się mile widziany" (Feel Welcome). Goście cenią sobie możliwość uczestniczenia w jednym z najlepszych na świecie hotelowych programów lojalnościowych – Le Club AccorHotels. 
Grupa AccorHotels aktywnie działa wśród społeczności lokalnych i jest zaangażowana w realizację zadań z zakresu zrównoważonego rozwoju i zobowiązań solidarnościowych poprzez wdrażanie programu  PLANET 21, w ramach którego pracownicy, goście i partnerzy wspólnie przyczyniają się do osiągania zrównoważonego wzrostu.
Akcje Accor SA są notowane na giełdzie Euronext w Paryżu (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku pozagiełdowym w Stanach Zjednoczonych (kod: ACRFY). 
Informacje i rezerwacja: accorhotels.group lub accorhotels.com
Zapraszamy do polubienia nas i śledzenia w serwisach Twitter i Facebook



Źródło: Accor.com – 15.05.2018
 


www.hotelinfo24.pl