AC Hotels by Marriott zainaugurował działalność pierwszego swojego hotelu w Kanadzie

2018-05-21, 06:55:58

AC Hotels by Marriott, designerska lifestylowa europejska marka hotelowa należąca do sieci Marriott International, zadebiutowała w Kanadzie, rozpoczynając działalność w AC Hotel Montréal Centre-Ville, oferującym niepowtarzalną miejską atmosferę, łączącym współczesny design z kosmopolitycznym wyrafinowaniem.

AC Hotel Montréal Centre-Ville dołącza do rozwijającego się globalnego portfolio marki, składającego się z ponad 120 hoteli, zlokalizowanych w Europie, na Karaibach, w Ameryce Łacińskiej i Ameryce Północnej. Hotel AC Montréal Centre położony w samym centrum Montrealu, przy Boulevard René-Lévesque, zaledwie kilka kroków od dzielnicy rozrywkowej Quartier des Spectacles, centrum kongresowego Palais des congrès de Montréal i dwie przecznice od Starego Miasta w Montrealu, jest idealnie usytuowany do obsługi zarówno osób podróżujących służbowo, jak i turystów wypoczynkowych. ##

AC Hotel Montréal Centre-Ville to nowo wybudowany hotel zarządzany przez firmę RIMAP Hospitality Services Inc., który znajduje się na pierwszych dwunastu piętrach 35-piętrowego, dwufunkcyjnego wieżowca, obejmującego również luksusowe apartamenty. Hotel został zaprojektowany z myślą o kreatywnych, doświadczonych i przedsiębiorczych turystach zainspirowanych europejską estetyką, innowacyjnym programem gastronomicznym oraz intuicyjną obsługą.

Obiekt zaoferuje 169 eleganckich, przestronnych pokoi z drewnianymi podłogami, dużymi kabinami prysznicowymi, oknami sięgającymi od podłogi do sufitu i 50-calowym telewizorem HD z HBO. „Nasi goście będą zachwyceni z warunków wypoczynku, gastronomii i pracy w nowoczesnym otoczeniu, w doskonałej lokalizacji w centrum miasta, w pobliżu głównych festiwali i prestiżowych adresów biznesowych" - powiedział Marc Varadi, wiceprezes ds. rozwoju w RIMAP Hospitality Services Inc.

Uruchomiona w USA w 2014 roku, marka AC Hotels by Marriott powstała w Europie w 2011 roku jako joint venture z hiszpańskim hotelarzem, Antonio Catalanem, a obecnie oferuje portfolio ponad 120 hoteli w wielu krajach Europy, Ameryki Łacińskiej i Ameryki Północnej. Zainspirowana klasycznym europejskim designem, marka doskonale nadaje się dla nowoczesnych turystów biznesowych, oferując proste, czyste i wyraziste funkcje wystroju wnętrz, które tworzą poczucie harmonii i inspirują kreatywność.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl