Makro z Polskimi Skarbami Kulinarnymi na Food Service Summit 2018

2018-05-23, 17:03:08

Sieć hurtowni Makro Polska była partnerem głównym 5. edycji Food Service Summit. Firma przybliżyła uczestnikom nowy program Polskie Skarby Kulinarne i zaprosiła do degustacji historycznych dań w nowoczesnej interpretacji.

Food Service Summit to największa ogólnopolska konferencja branży HoReCa, która corocznie skupia w jednym miejscu restauratorów, szefów kuchni, menedżerów i sommelierów z całej Polski oraz umożliwia im zdobycie nowej wiedzy, nawiązanie kontaktów oraz wymianę doświadczeń i poglądów. Partnerem głównym tegorocznej edycji, która odbyła się w dniach 23-24 kwietnia w Łodzi pod hasłem przewodnim „Jak zwiększyć sprzedaż?”, była sieć hurtowni Makro Polska. ##

Makro na swoim stanowisku zaprezentowało uczestnikom program Polskie Skarby Kulinarne. To nowy edukacyjny program odpowiedzialności społecznej, który ma na celu zwiększenie świadomości Polaków na temat kulinarnej tradycji naszego kraju i rozbudzenie wśród nich patriotyzmu kulinarnego. Goście mieli okazję posmakować dań inspirowanych przepisami z XVII, XVIII, XIV i XX wieku w nowoczesnej interpretacji Pawła Serafina. Szef kuchni Akademii Inspiracji Makro zaprezentował takie dania, jak: jesiotr w mleku, comber z miodownikiem, pasztet migdałowy czy kaczka w czerwonym winie. Sieć hurtowni zaprezentowała także nowości marki Makro Chef, która obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii.

Food Service Summit 2018 było pełne warsztatów, paneli dyskusyjnych, pokazów i wykładów. Jedną z prezentacji poprowadził także Robert Ciechomski, Target Group Manager HoReCa w Makro. Poruszył on zagadnienia food costu, zarządzania kosztami w gastronomii czy ograniczania ilości wyrzucanego jedzenia m.in. poprzez uczestnictwo w programach takich, jak „Nie marnuję, pakuję”. To projekt prowadzony przez Makro Polska, zaadresowany do właścicieli lokali gastronomicznych i konsumentów, mający na celu zachęcać ich do pakowania i zabierania nieskończonego posiłku z restauracji.


Źródło: Makro.pl – 17.05.2018



www.hotelinfo24.pl