AmRest wprowadza markę Starbucks do Serbii

2018-06-06, 16:44:19

AmRest Holdings SE (“AmRest”) (WSE: EAT), największa publicznie notowana spółka restauracyjna w Europie Środkowej ogłasza plan wejścia marki Starbucks na rynek serbski. Pierwsza kawiarnia w Serbii zostanie otwarta w Belgradzie.
 
AmRest jest wyłącznym operatorem Starbucks w regionie Europy Środkowej. Serbia to kolejny rynek, na którym Spółka będzie budować markę od podstaw. W 2016 roku AmRest wprowadził Starbucks na Słowację, gdzie aktualnie rozwinął sieć do czterech kawiarni w stolicy kraju, Bratysławie. ##
 
Adam Mularuk, Prezydent Starbucks w AmRest, powiedział: „Z wielkim entuzjazmem wprowadzamy naszą markę na rynek serbski i cieszymy się, że mieszkańcy Belgradu już wkrótce będą mogli poznać unikalne doświadczenie Starbucks. Serbia ma bogatą kulturę picia kawy, a my chcemy być jej częścią, dlatego stworzymy miejsce, gdzie będzie można cieszyć się kawą najlepszej jakości i doświadczyć wyjątkowej pasji naszych baristów.

Marka Starbucks jest częścią portfela AmRest od 2008 roku, odkąd Spółka otworzyła pierwszy lokal w Pradze. Obecnie firma zarządza ponad 300 kawiarniami Starbucks na siedmiu rynkach: w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Niemczech, Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. Renoma i doświadczenie AmRest, lidera rynku restauracyjnego w Europie Środkowej, z pewnością przyczynią się do budowania stabilnej pozycji marki Starbucks w Serbii.
 
Informacja o Starbucks
Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Informacja o AmRest
AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie ŚrodkowoWschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB. Obecnie Spółka zarządza liczbą ponad 1600 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 16 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii,  Serbii, Chorwacji, Słowenii, Rosji, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Austrii, Niemczech i Chinach.


Źródło: AmRest.eu/pl/ - 04.06.2018
 


www.hotelinfo24.pl