IHG odmienia loga Holiday Inn po ponad 50 latach

2008-05-01, 13:29:55

Zmianie mają ulec także standardy witania gości, pokoje mają być odświeżone, a obsługa ulepszona. Cała przemiana Holiday Inn oraz Express by Holiday Inn ma potrwać najdalej do 2010 r. Pierwsze „odmienione” hotele będą cieszyły gości w Chinach, Tajlandii i Australii już w drugim kwartale tego roku.

Andrew Cosslett z IHG kometuje, że jest to ważny moment w historii Holiday Inn - ich największej marki, która odnosi wyjątkowe sukcesy. Na całym świecie logo Holiday Inn każdego dnia widzą miliony ludzi. Zmiana będzie oznaczała, ze hotele także idą z duchem czasu i zmieniają również swój image. Właściciele chcą, aby ich goście byli jak najbardziej zadowoleni z pobytu.

Elementy nowego programu zamian to: Redesigned Brand Signage (zmieni się kolor logo oraz kształt; wszystko ma stać się bardziej energiczne), Refreshed Guest Room (pościel ma kojarzyć się z relaksem i komfortem, kąpiel stanie się niezwykłym doświadczeniem), Warm Welcome (sposób, w jaki goście będą przyjmowani w hotelu także się zmieni; wszyscy możemy spodziewać się szybszej i bardziej sprawnej obsługi, nowej muzyki oraz nuty zapachowej wypełniającej pomieszczenia hotelu) oraz New Service Promise (pod tytułem „stay real”, czyli klienci mogą spodziewać się szczerej obsługi na wyjątkowo wysokim poziomie).

Źródło: IHG



www.hotelinfo24.pl