Poważnie myślisz o swojej karierze w hotelowej sprzedaży? Oto dziesięć rekomendacji

2007-11-04, 14:22:34

Czy hotelowa sprzedaż jest twoją aktualną lub pożądaną ścieżką kariery zawodowej? Jeżeli tak, szczere gratulacje! Na dobrych pracowników sprzedaży (pokoi lub gastronomii) jest popyt we wszystkich segmentach. Dlaczego jednak zakotwiczać się na dobre w jednym miejscu, kiedy doskonałość jest w twoim zasięgu? Nieprzeciętni pracownicy sprzedaży mogą praktycznie sami sobie wypisywać bilety wstępu do najlepszych firm. Debbie Fields miała na myśli doskonałość kiedy wymyśliła swoją maksymę „Wystarczająco dobre...to się nigdy nie zdarza!”

Co więc możemy zrobić jako ambitni pracownicy sprzedaży, aby „przedostać się na następny poziom”? Oto 10 moich ulubionych rekomendacji:

1. Jeżeli pracujesz we „flagowej”, markowej firmie, staraj się uczestniczyć w możliwie największej liczbie szkoleń marki.

2. Jeżeli pracujesz dla firmy zarządzającej, która zapewnia swoje własne „wewnętrzne” szkolenia, skorzystaj z nich również.

3. Zmaksymalizuj poszerzanie wiedzy na stanowisku pracy i zredukuj krzywą w grafiku obrazującym tempo uczenia się poprzez zasięganie porad od mentorów od sprzedaży zatrudnionych w twoim hotelu, wewnątrz twojej firmy zarządzającej lub nawet od efektywnych pracowników sprzedaży u przyjaznej konkurencji.

4. Uczestnicz w różnych wydarzeniach branżowych.

5. Praktykuj umiejętności sprzedaży w warsztatach organizowanych przez lokalne Izby Handlu.

 

6. Uczestnicz w seminariach kształcących rozwój osobisty, zogniskowanych na technikach sprzedaży, umiejętnościach komunikacyjnych lub nawet na ogólnych zasadach prowadzenia biznesu.

7. Kupuj (i czytaj proszę) książki o sprzedaży (np. „Lessons From the Field” Howarda Feiertaga i Johna Hogana), negocjacjach („Essential Managers' Negotiating Skills” Tima Hindlea) lub zaawansowanych technologicznie umiejętnościach komunikacyjnych („The Magic of NLP: Demystified” Byrona Lewisa).

8. Zostań subskrybentem fachowych, specjalistycznych magazynów („Selling Magazine”) lub publikacji branżowych, ewentualnie bezpłatnych elektronicznych biuletynów, które zawierają artykuły mogące poprawić twój współczynnik sprzedażowy.

9. Zapytaj dotychczasowych i potencjalnych klientów, co im się nie podoba, a co naprawdę lubią w pracownikach sprzedaży, a następnie dokonaj odpowiednich cięć lub uzupełnij swoje cechy osobowościowe.

10. Ta ostatnia sugestia jest moją ulubioną. Zapisz się tak szybko, jak to jest możliwe na „Auto University” (znany jako „Auto U”) i uzyskaj dyplom wykwalifikowanego sprzedawcy samochodów. Jest to łatwe, efektywne czasowo i wzbogacające karierę. Wszystko, co musisz zrobić, to zainwestować w kilka książek audio na kasecie lub CD i słuchać w czasie drogi do i z pracy lub w przerwach między zewnętrznymi rozmowami sprzedażowymi. Nakarm swój umysł nowymi ideami w zakresie sprzedaży poprzez pobieranie nauk od takich „zastępczych mentorów” jak Jeffrey Gitomer, Dennis Waitley, Brian Tracey lub samego mistrza Ziga Ziglara. Nie ma niczego złego w słuchaniu ulubionej muzyki przez większość czasu spędzanego w samochodzie, ale piosenka „Jenny from the Block” w wykonaniu Jennifer Lopez, nie zrobi tyle samo dla twojej kariery, jak twoi osobiści sprzedażowi mentorzy z „Auto U”.

Ed Iannarella



www.hotelinfo24.pl