Grupa Jumeirah nadal zaangażowana na rynku amerykańskim

2012-09-10, 13:32:57

Jumeirah informuje, że "pozostaje w pełni zaangażowana na rynku amerykańskim" mimo sprzedaży swojego jedynego nowojorskiego hotelu, Essex House Hotel, który zostanie przemianowany na pierwszy JW Marriott, na Manhattanie.

Dubai Investment Group (DIG), należąca do Dubai Holding, kupiła Essex House w 2005 za 423.9 miliona dolarów, zgodnie z danymi podanymi przez firmę badawczo-informacyjną rynku nieruchomości, Real Capital Analytics. 509-pokojowy, utrzymany w stylu Art Deco, położony przy 160 Central Park South hotel został sprzedany firmie Strategic Hotels & Resorts za około 375 milionów dolarów. Rzecznik DIG powiedział dziennikarzom, że był to właściwy czas na sprzedaż hotelu.

Jumeirah nie posiada obecnie żadnych obiektów w cyklu inwestycyjnym na terenie Stanów Zjednoczonych, ale grupa będzie nadal będzie się koncentrować na Ameryce jako rynku źródłowym.

"Jumeirah pozostaje w pełni zaangażowana na rynku amerykańskim, który w dalszym ciągu obsługujemy poprzez nasze biura sprzedaży w Nowym Jorku i innych kluczowych miastach w tym kraju. USA jest głównym źródłem turystów dla portfela luksusowych hoteli Jumeirah, w kurortach i rezydencjach w Europie, na Bliskim Wschodzie i Azji", powiedział Piers Schreiber, wiceprezes ds. komunikacji w grupie Jumeirah.##

"Na froncie ekspansji, Jumeirah podwoiła liczbę hoteli pozostających w zarządzie grupy, w okresie od początku 2011 i spotkaliśmy się z dużym zainteresowaniem na nasze plany rozwojowe. Naszym celem na najbliższe miesiące jest umocnienie sukcesu tego rozwoju i zagwarantowanie, aby wszystkie nasze rynki źródłowe, w tym Stany Zjednoczone, w dalszym ciągu dostarczały solidnych przepływów biznesowych," dodał Schreiber.

Łańcuch Jumeirah z siedzibą w ZEA prowadzi aktualnie hotele w Abu Zabi, Dubaju, Frankfurcie, Stambule, Londynie, na Malediwach, Majorce, w Rzymie i Szanghaju.


Źródło: Jumeirah Group


www.hotelinfo24.pl