Środa 26 Kwiecień 2017

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Nowy użytkownik »

Przypomnij hasło »

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Oczekiwania wysokie ale realistyczne

Macie rację. Jestem zdecydowanie krytyczny wobec hotelowej obsługi. Jeżeli hotelowe udogodnienia i obsługa zawiodą mnie, bardzo niechętnie wybaczam. Jeżeli chodzi o mnie, to kiedy płacę te wysokie stawki, jakie... więcej»

Sen kategorii wellness

Termin wellness oznacza stan zdrowej równowagi umysłu, ciała oraz ducha, o której marzy niemalże każda osoba. Jednak dzisiejsze szybkie tempo życia nie pozwala na właściwy odpoczynek i regenerację. Chwile spędzane w... więcej»

Pomaganie integruje

Istnieje wiele form integracji i motywowania pracowników oraz budowania przynależności do firmy. Wraz ze wzrostem społecznego zaangażowania przedsiębiorstw i świadomości ekologicznej coraz popularniejszy staje się... więcej»

Można zrobić to prościej – 3 niezbędne narzędzia do prowadzenia biznesu gastronomicznego

Dobry kucharz i smaczne potrawy nie wystarczą, by stworzyć restaurację. Sukces lokalu zależy przede wszystkim od sposobu jego zarządzania. Zadaniem właściciela lub managera jest wykreowanie miejsca spełniającego... więcej»

Celebryci inwestują w hotelarstwo

Choć kupno hotelu to raczej domena hollywoodzkich gwiazd, również polscy celebryci próbują swoich sił w hotelarstwie. Dlaczego gwiazdy decydują się na kupno hotelu? Przyczyną jest decyzja biznesowa czy potrzeba... więcej»

Łóżko hotelowe od podstaw - wywiad z ekspertem z Fabryki Materacy JANPOL

Fabryka Materacy JANPOL to lider w produkcji materacy. W ich ofercie znajdują się również produkty skierowane dla inwestorów hotelowych. Aby w pełni odpowiedzieć na potrzeby rynku w tym segmencie, firma musi ... więcej»

Dla gości biznesowych najważniejsza jest lokalizacja hotelu

Lokalizacja, cena oraz wyposażenie to najważniejsze powody decydujące o wyborze hotelu – wynika z ankiety przeprowadzonej wśród klientów polskiej sieci Hotele Diament. Na pierwszy z wymienionych czynników... więcej»

Kradzież w hotelu? Nie daj sobie ukraść własnych praw!

Jak wskazują eksperci D.A.S. Towarzystwa Ubezpieczeń Ochrony Prawnej S.A., spędzając wakacje w hotelu czy pensjonacie, oprócz komfortu i udogodnień, powinniśmy wymagać bezpieczeństwa, w tym bezpieczeństwa naszych... więcej»

Ślub w plenerze – o czym warto pamiętać planując taką uroczystość?

Niejedna kobieta marzy o ślubie w plenerze – romantyczna, powiewająca na wietrze suknia, kwiaty we włosach, tańce przy zachodzie słońca. Niestety w Polsce, z uwagi na panujący u nas klimat i kapryśną pogodę, a... więcej»

Małe błędy, które sporo kosztują

Moja żona i ja dokonywaliśmy zakupów urządzeń oświetleniowych, aby zainstalować je nad stołem w jadalni. Poszukiwaliśmy czegoś relatywnie współczesnego i w trakcie naszych polowań, odwiedziliśmy ponad tuzin... więcej»

Jak dbać o wizerunek obiektu?

W dobie rosnącej konkurencji na rynku usług hotelarskich, hotelarze przekonują się do konieczności prowadzenia działań z obszaru public relations. Działania muszą być długofalowe i spójne, jednorazowa akcja nie... więcej»

Saszetki, sticki i mini słoiki – zalety produktów porcjowanych

Produkty porcjowane kojarzą się przede wszystkim z najwyższym poziomem higieny i bezpieczeństwa serwowania. Ale to zaledwie początek listy korzyści z ich używania. Umożliwiają również ekonomiczne zarządzanie i łatwe... więcej»

Jak budować dobre relacje z klientami w branży gastronomicznej

Budowanie zaufania i trwałej relacji z gościem restauracji możemy rozpocząć jeszcze zanim ten przekroczy próg naszego lokalu. Jak postępować, aby zyskać nowych klientów i sprawić, aby stali się stałymi... więcej»

Koszt zmarnowanej rozmowy telefonicznej

Przedsiębiorstwa są świadome wartości utraconych rozmów telefonicznych. Nadszedł czas przeniesienia tej świadomości na pocztę elektroniczną i inne internetowe kanały. 5,40$. Tyle kosztuje każda zmarnowana rozmowa... więcej»

Hotelowy concierge: Instrukcja obsługi

Rola konsjerża w luksusowym hotelu jest absolutnie niezbędna dla hotelu: ale jak ty, jako hotelowy gość możesz skorzystać z jego usług?Jednym z wielkich bogactw każdego hotelu wysokiej klasy jest obsługa konsjerska.... więcej»

Jestem profesjonalistą obsługi

Określenie „profesjonalista obsługi” jest uniwersalne. Da się ono tak samo zastosować w przemyśle hotelarskim, jak w służbie zdrowia czy branży taksówkowej. Firmy przemysłowe powstają w celu... więcej»

Pięć najczęstszych błędów restauratorów

Co decyduje o tym, że niektóre restauracje przyciągają do siebie nowych klientów i od lat cieszą się niesłabnącą popularnością, inne natomiast, mimo świetnego jedzenia, znikają szybko z kulinarnej mapy miasta?... więcej»

Nowoczesne hotele. Tak robią to w Europie

Jak nowoczesne hotele dbają o wygodę gości? Stawiają na innowacyjne rozwiązania budowlane i meblowe. Przedstawiamy najlepsze przykłady z Europy Zachodniej.Czekoladka na poduszce, uśmiechnięty personel, całodobowa... więcej»

Sommelier – zawód przyszłości?

Zmienia się kultura picia i postrzegania alkoholu w Polsce. Polacy coraz częściej wybierają ekskluzywne gatunki alkoholi, w ciągu ostatnich 10 lat odnotowano 20% wzrost sprzedaży whisky i koniaków. Rezygnują także z... więcej»

Jak wzmocnić sprzedaż usług hotelowych?

Sprzedaż usług w hotelu powinna być oparta na dwóch kluczowych założeniach. Po pierwsze – na odpowiednim zrozumieniu segmentacji rynku, na którym działamy. Po drugie – prowadzeniu polityki cenowej w... więcej»

Jak nie organizować konferencji? 4 najczęściej popełniane błędy

Organizacja konferencji, kongresu czy podobnego eventu wymaga wiele pracy od wszystkich zaangażowanych w wydarzenie stron. Czasami kilka drobnych błędów wystarczy, by praca ta poszła na marne i wszyscy po konferencji... więcej»

Blogerzy hotelowi w Polsce

Blogi od kilku lat, są jednym z najmodniejszych narzędzi komunikacji i dialogu w Internecie. Stale aktualizowane strony mają coraz większe zasięgi i szybko zdobywają rzesze wiernych czytelników. To esencja... więcej»

« (1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Nowe menu Hiltona z systemem kolorowego kodowania ...więcej»

Poważnie myślisz o swojej karierze w hotelowej sprzedaży? Oto dziesięć rekomendacji ...więcej»

Te gofry są niesamowite mają charakter i swoją tradycje. Co...

2017-04-10, 09:41:19 ~Monika

Przecież IHG sprzedało Hiltonowi budynek gdzie mieści się...

2017-03-22, 14:59:51 ~Maciekk

Koneser i pomysł na Muzeum Polskiej Wódki to naprawdę...

2017-03-20, 20:39:44 ~mlody022

Bardzo potrzebna i słuszna inicjatywa:)

2017-03-16, 20:31:48 ~Hanna Burno

No dobrze, że wstawili okna i zrobili elewację. Jakoś to...

2017-03-15, 13:17:31 ~M

lepiej póżno niż wcale-myślenie ma przyszłość!

2017-02-07, 18:07:51 ~rympał

Byłem tam z żoną 04.01.2017 r , coś wspaniałego , długo nie...

2017-01-29, 14:05:23 ~pasek

Z przyjemnością czytam i podziwiam zmiany zachodzące na...

2017-01-25, 22:55:32 ~Student

Ten Hotel w Kościelisku zdecydowanie daje radę. Z czystym...

2016-12-28, 00:09:29 ~sin

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji