Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Koszt zmarnowanej rozmowy telefonicznej

Przedsiębiorstwa są świadome wartości utraconych rozmów telefonicznych. Nadszedł czas przeniesienia tej świadomości na pocztę elektroniczną i inne internetowe kanały. 5,40$. Tyle kosztuje każda zmarnowana rozmowa... więcej»

Hotelowy concierge: Instrukcja obsługi

Rola konsjerża w luksusowym hotelu jest absolutnie niezbędna dla hotelu: ale jak ty, jako hotelowy gość możesz skorzystać z jego usług?Jednym z wielkich bogactw każdego hotelu wysokiej klasy jest obsługa konsjerska.... więcej»

Jestem profesjonalistą obsługi

Określenie „profesjonalista obsługi” jest uniwersalne. Da się ono tak samo zastosować w przemyśle hotelarskim, jak w służbie zdrowia czy branży taksówkowej. Firmy przemysłowe powstają w celu... więcej»

Pięć najczęstszych błędów restauratorów

Co decyduje o tym, że niektóre restauracje przyciągają do siebie nowych klientów i od lat cieszą się niesłabnącą popularnością, inne natomiast, mimo świetnego jedzenia, znikają szybko z kulinarnej mapy miasta?... więcej»

Nowoczesne hotele. Tak robią to w Europie

Jak nowoczesne hotele dbają o wygodę gości? Stawiają na innowacyjne rozwiązania budowlane i meblowe. Przedstawiamy najlepsze przykłady z Europy Zachodniej.Czekoladka na poduszce, uśmiechnięty personel, całodobowa... więcej»

Sommelier – zawód przyszłości?

Zmienia się kultura picia i postrzegania alkoholu w Polsce. Polacy coraz częściej wybierają ekskluzywne gatunki alkoholi, w ciągu ostatnich 10 lat odnotowano 20% wzrost sprzedaży whisky i koniaków. Rezygnują także z... więcej»

Jak wzmocnić sprzedaż usług hotelowych?

Sprzedaż usług w hotelu powinna być oparta na dwóch kluczowych założeniach. Po pierwsze – na odpowiednim zrozumieniu segmentacji rynku, na którym działamy. Po drugie – prowadzeniu polityki cenowej w... więcej»

Jak nie organizować konferencji? 4 najczęściej popełniane błędy

Organizacja konferencji, kongresu czy podobnego eventu wymaga wiele pracy od wszystkich zaangażowanych w wydarzenie stron. Czasami kilka drobnych błędów wystarczy, by praca ta poszła na marne i wszyscy po konferencji... więcej»

Blogerzy hotelowi w Polsce

Blogi od kilku lat, są jednym z najmodniejszych narzędzi komunikacji i dialogu w Internecie. Stale aktualizowane strony mają coraz większe zasięgi i szybko zdobywają rzesze wiernych czytelników. To esencja... więcej»

Storytelling i video przyciągają klientów do hoteli

Storytelling – ważne narzędzie marketingowe czy tylko dodatek? Na to pytanie postaramy się Państwu odpowiedzieć w kilku zdaniach.Czym tak właściwe jest storytelling?To niewątpliwie umiejętność komunikowania się.... więcej»

Wykorzystywanie gościnności jako kamuflażu: Czy dotrzymujesz obietnic?

Była ciemna, straszna noc. Zawodził wiatr i od czasu do czasu przygasały światła. Hotelowy banner informował: „przyjazna obsługa” więc zdecydowaliśmy się na wejście, mając nadzieję na spotkanie jakiejś... więcej»

Potęga sugestii: Sześć porad w zakresie budowania sprzedaży w restauracji

„Podnieśmy średnią cenę rachunku!” informuje swój personel szef gastronomii na odprawie pracowniczej odbywającej się  przed kolejną zmianą roboczą. Wszyscy pracownicy, z wyjątkiem pochlebców i... więcej»

Dlaczego warto organizować spotkania biznesowe w hotelu?

Spotkania biznesowe nie tylko budują pozytywne relacje między stronami, ale są też podstawą do  finalizacji kluczowej umowy czy podpisania ważnego kontraktu. Aby jednak nawiązanie współpracy okazało się możliwe,... więcej»

Jak zostać idealnym managerem hotelu?

Praca managera należy do najpopularniejszych i najbardziej rozchwytywanych zawodów. To jednak nie tylko pieniądze, prestiż i władza, ale szereg obowiązków, których dobre wypełnianie wymaga szeregu umiejętności. Praca... więcej»

Szkolenie z obsługi gości to więcej niż tylko techniki komunikacji

Jako weteran w hotelarstwie, doskonale zdaję sobie sprawę ze znaczących wysiłków jakie poczyniły w ostatnich latach firmy i marki hotelarskie, aby podnieść poziom w zakresie obsługi gości. Zdaje się, że każdy... więcej»

Identyfikacja nowych klientów biznesowych pozostaje priorytetem numer jeden

Czerwony Alarm! Przeczytaliśmy ostatnio kilkanaście artykułów w publikacjach branżowych, które utrzymują, że priorytetem numer jeden w hotelarskiej sprzedaży jest roztoczenie opieki nad aktualnymi klientami... więcej»

W jakiej pozycji śpimy najczęściej

Są takie, w których sen zaskakuje nas niepostrzeżenie, oraz te, w których nigdy nie uda nam się zmrużyć oka. Pozycje snu – bo to o nich mowa, są indywidualną kwestią ludzkiego organizmu. Niekiedy odpowiedniego... więcej»

Wprowadz się do hotelu Ritz-Carlton po porady w sprawie dobrej obsługi klienta

Jestem całkowicie pod wrażeniem tego, co Ritz-Carlton nazywa podstawami. Większość firm chwali się lub reklamuje swoją wspaniałą, legendarną obsługę klienta, ale mimo to i tak im wiele w tym zakresie brakuje. W... więcej»

Zawód: hotelarz

Branża hotelarska od lat jest jedną z najszybciej rozwijających się. Prognozuje się, że zatrudnienie w tym sektorze będzie systematycznie wzrastać – potrzebni będą pracownicy wykwalifikowani, doświadczeni na... więcej»

Nadeszła era inteligentnego ogrzewania

Pogoda zmienia się z każdą minutą. Jaka temperatura będzie w południe, a jaka wieczorem? Inteligentny system sterowania nie musi o to pytać – nowa technologia sprawdza prognozę pogody dzięki podłączeniu do... więcej»

Zasada 3P w efektywnym zarządzaniu hotelem

W wyniku obserwacji funkcjonowania wielu hoteli, zarówno jako Dyrektor Naczelny w okresie 12 lat, jak i na stanowisku Regionalnego Dyrektora ds. Obsługi w Best Western (gdzie współpracuję z około 50 hotelami),... więcej»

Lecznicze kąpiele lepsze od suplementów diety

Z roku na rok Polacy pobijają rekord wydatków na leki. Zachęceni przez reklamy wydajemy bajońskie sumy na suplementy diety wierząc, że uzupełnią one braki witamin w organizmie, poprawią zdrowie i wygląd. Niestety... więcej»

« 1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji