Piątek 29 Marzec 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Doznania gościa nie można skopiować czy sklonować. Kilka sugestii dla przemysłu hotelarskiego - cz. 1/2
Czy nikt nie dostrzega niczego przestarzałego w tendencjach hoteli do wzajemnego kopiowania doznań gości, a łańcuchy hotelowe starają się również klonować identyczne doświadczenia w swoich całych grupach hotelowych?... więcej»
Hotelowy kamerdyner – rozpoznanie jego wpływu na wyniki hotelu
Wszyscy znamy stereotyp, ale co takiego zrobił kamerdyner, że tak niespotykanie skupiła się na nim uwaga? Na filmach i grach planszowych, zazwyczaj jest tym, którego chce przesłuchać policja. W środowisku hotelowym,... więcej»
Nawyki udanych sprzedawców w hotelarstwie
Dlaczego tak wielu hotelowych sprzedawców nie daje rady lub nie spełnia oczekiwań? Wiesz jak to jest – inteligentna osoba przychodzi na rozmowę kwalifikacyjną, szeroko uśmiechnięta, odniosła sukcesy na... więcej»
W jaki sposób elastyczność może wpłynąć na sprzedaż hotelowych pokoi?
Kiedy jedna z redaktorów pisma hotelarskiego skontaktowała się z nami, komentatorami rynku hotelowego, w sprawie napisania artykułu na temat elastyczności działania, pomysł ten od razu bardzo mi się spodobał. Jakież... więcej»
Wytwory kultury twojej korporacji – Co by powiedział Indiana Jones?
Archeolodzy zajmują się wytworami człowieka. Kiedy wygrzebują z ziemi te fragmenty postrzępionych konstrukcji budowlanych, srebrnych garnków, rozpadających się murów, pisma starożytnego – to zaczynają powoli,... więcej»
Gotowy z zamówieniem?
Pytanie – Ile słów jest potrzebnych na obsłużenie gościa w restauracji o pełnym zakresie usług? W oparciu o moje najnowsze doświadczenia, znam odpowiedź. Staram się nie pisać o złych doświadczeniach związanych... więcej»
Meldowanie w hotelu – Czy hotelowe lobby przepełnione jest niechcianym bagażem?
Jako osoba często podróżująca spędzam dużo czasu w hotelowych lobby. Melduję się. Wymeldowuję się. Sprawdzam swoje opłaty za pokój. Zmieniam klucze do pokoju. Spotykam się z ludźmi. Piję drinki w hotelowym barze. Co... więcej»
Testa dla hotelarzy 10 - Technik hotelarstwa
1. Turystyka krajowa obejmuje:A. podróże mieszkańców po terytorium własnego kraju.B. wyjazdy mieszkańców danego kraju poza jego granice.C. wyjazdy osób stale mieszkających w kraju w celu podjęcia pracy.D. podróże... więcej»
Odmienne spojrzenia na obsługę klienta. Doświadczenie pasażera linii lotniczych wobec doświadczenia gościa hotelowego
Jedną z rzeczy, którą z pewnością można powiedzieć o hotelach jest to, że nie wykazują one tendencji do przemieszczania się z miejsca na miejsce, nawet jeżeli mają poważne problemy z fundamentami.Samoloty, z... więcej»
Turystyka na podsłuchu: hotele – pełne pokoje, puste umysły?
Pasja do podróżowania jest przyczyną, dla której wielu z nas zaangażowało się w ten przemysł. Przecież nie mogłyby to być pieniądze – prawda?Jednakże twoja pasja wiedzie cię ku niczemu innemu, jak... więcej»
Sztuka i nauka gościnności
Aby odnosić sukcesy, dzisiejszy kierownik w przemyśle gościnnym musi być fanatykiem obsługi, marketingowym guru, analitykiem z Wall Street, rzeczoznawcą od nieruchomości i dużej klasy fachowcem z zakresu... więcej»
W poszukiwaniu hotelowej doskonałości: Hotel Berlin
Podczas mojej ostatniej wycieczki do Berlina zatrzymałem się w Hotelu Berlin w Berlinie. I chociaż byłem w Niemczech wielokrotnie wcześniej, to była to moja pierwsza podróż do stolicy tego kraju.Jako stosunkowo częsty... więcej»
Lepszy sposób wyrażenia podziękowania
Obecnie w wieku pisania bezosobowych e-maili z wyrazami podziękowania, wysłanie komuś okolicznościowej karty z życzeniami tworzy osobistą więź z adresatem i przekazuje pożądane przesłanie do klienta. Obsługa jest... więcej»
Kierownicy Pięter w hotelach: Super nianie hotelowego housekeepingu?
Szczególnie pięciogwiazdkowe hotele wykorzystują tak zwanych Kierowników Pięter (Floor Supervisors) wspierających Kierownictwo Housekeepingu. Ale, w jakim dokładnie celu zatrudniani są Kierownicy Pięter? Jakie są... więcej»
Punkty styku mają znaczenie w szkoleniu z obsługi klienta
Jest to pierwszy artykuł z serii dwóch – następny będzie traktował o „Wskazówkach w Kwestii Sprzedaży” Książka Malcolma Gladwella „Wskazówka: Jak drobne rzeczy mogą mieć duże... więcej»
Taktyki marketingowe na globalną skalę: Przyciąganie większej liczby gości – Cz. 2/2
Uczyń swój program mediów społecznościowych narzędziem globalnymProwadzi to nas do następnego oczekiwanego stymulatora algorytmu rankingu wyszukiwarek: twojej aktywności w mediach społecznościowych. Posty z... więcej»
Marketing poprzez dobrą obsługę
Kiedy myślisz o marketingu, dobra obsługa nie jest prawdopodobnie pierwszą rzeczą, która przychodzi ci do głowy. Jednak istotna część marketingu poszukuje dróg dostępu do zwiększania lojalności klientów i do... więcej»
Gesty obsługi
Proszę zapalić moją świeczkę! Wszystkie inne stoliki w restauracji, z wyjątkiem naszego, były oświetlone świeczkami. Zapadał zmierzch a z miejsca, w którym stał nasz stolik mieliśmy ograniczony widok. Znakomita... więcej»
Taktyki marketingowe na globalną skalę: Przyciąganie większej liczby gości – Cz. 1/2
Globalny marketing w branży hotelarskiej jest teraz bardziej skomplikowany niż kiedykolwiek wcześniej. Turyści wykazują nadzwyczajną aktywność, używając swoich urządzeń mobilnych, aby mieć dostęp do potrzebnych im... więcej»
Czas na opowieść: Wymiana żarówek
Dla nowego dyrektora naczelnego hotelu lub nowego lidera w jakiejkolwiek branży, zawsze ważnym jest to, aby poświęcić należytą ilość czasu na nawiązanie odpowiednich relacji z przejmowanym zespołem pracowniczym. W... więcej»
Pracownicy sprzedaży hotelowej: Zaprzyjaznijcie się z pocztą głosową
Czy ci się to podoba, czy nie, wielu pracowników sprzedaży znajduje się obecnie przed problemem zablokowania bezpośredniego dostępu do potencjalnego klienta, w związku z rozpowszechnionym funkcjonowaniem... więcej»
Cztery typy szefów marnotrawiących swój czas
Czy masz odczucie, że pracujesz dłużej i dłużej, ale nie posiadasz proporcjonalnie odpowiedniego wpływu na funkcjonowanie swojego biznesu?Jeśli odpowiedziałeś tak, to wiedz, że przynajmniej nie jesteś w tym... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji