Poniedziałek 25 Czerwiec 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Dzień z życia małego hotelu z południowej Florydy

Zakup oryginalnego, małego hotelu jest marzeniem wielu ludzi, szczególnie na Florydzie, gdzie łagodne zimy zdają się gwarantować stały dopływ gości. Rzeczywistość może okazać się wydłużonymi godzinami pracy i... więcej»

Rozpoznawanie momentów prawdy dla twoich gości hotelowych

Jednym z zasadniczych elementów każdego biznesu jest zdecydowanie czy Momenty Prawdy nadają się dla twoich gości. Można powiedzieć, że każda chwila jest dobra i ważna, aby ukierunkować gości pozytywnie lub... więcej»

Pobyt w hotelu nie jest już tylko pokojem ale markowym doznaniem

Dzięki rozwojowi hoteli boutique – i modnym przewodnikom hotelowym – obecne wakacje, oznaczają takie same możliwości sprawdzenia hotelu, jak i miejsca pobytu turystycznego. Jednakże, tak jak... więcej»

Wyzwania stojące przed gastronomią w pokojach hotelowych

Jak w każdy czwartek wieczorem o piątej po południu, zostało półtorej godziny do rozpoczęcia dwóch kolacji bankietowych dla 500 osób, oznaczających bar pełen gości hotelowych i lokalnych mieszkańców zamawiających... więcej»

Nie pozwól by wewnętrzny e-mail zniszczył jedność twojego zespołu

Jak zapewne każdy regularny czytelnik moich artykułów wie, zawsze byłem zdecydowanym zwolennikiem szkolenia załogi w skutecznym wykorzystaniu zewnętrznego e-maila dla potrzeb sprzedaży i obsługi zapytań.... więcej»

Niezwykłe hotele na świecie - Cz. 5

Hotel Silken Puerta America w MadrycieHotel Silken Puerta America to nowy luksusowy, 5-gwiazdkowy hotel w Madrycie, w samym centrum dzielnicy Salamanca, w otoczeniu parków i szerokiej gamy luksusowych restauracji, i... więcej»

Utrzymując czystość, utrzymujesz elitarność obiektu

Miasto Coeur d'Alene w północno-wschodnim stanie Idaho jest znane ze swojego błękitnego nieba, otwartych przestrzeni i najlepszych na świecie terenów golfowych. The Coeur d'Alene Resort Golf Course - ze... więcej»

Obsługa nie polega na tym, co ty chcesz zaoferować klientowi, ale czego on sobie życzy

Słownik Webstera definiuje obsługę jako „pracę wykonaną na rzecz innych”. Bardzo interesujące w związku z tym, jest to, że tak wiele biznesów w przemyśle hotelarskim robi dokładnie na odwrót. Wiele... więcej»

Jak naprawić błędy popełnianie przez hotele odnośnie mediów społecznościowych

I. Jakość, a nie ilośćKiedy pytam hotelarzy, o ich cele dla konkretnej kampanii w mediach społecznościowych, to niezmiennie otrzymuję odpowiedź "chcę być w czołówce hotelowej listy publikowanej w... więcej»

Opowieść o dwóch kulturach: O tym, jak dwa odmienne nastawienia mentalne wpływają na rozwój gastronomii - Część 2/2

Sprzedaż dodatkowaNie mówimy tutaj o schematach takich, jak "Czy chciał(a)by Pani/Pan frytki z...." lub o budzącym postrach pojęciu upsellingu (ponadplanowej sprzedaży) zawierającym wbudowaną nieprzyjazną w... więcej»

Najlepszy Dyrektor Hotelu, jakiego spotkałem. Jak mu dorównać?

Jedną z przyjemnych rzeczy bycia u zmierzchu trzydziestoletniej kariery w przemyśle hotelowym jest to, że masz możliwość, aby wrócić pamięcią do wielu wspaniałych ludzi, którzy ukształtowali i mieli wpływ na tą... więcej»

Cztery emailowe błędy, których menedżerowie hotelowej sprzedaży powinni unikać

Poczta elektroniczna jest niewątpliwie narzędziem numer jeden, wykorzystywanym do poszukiwania potencjalnych klientów, ale niestety jeszcze wielu hotelowych menedżerów sprzedaży nie wie, jak wykorzystać potężny... więcej»

Zamiana Dzień dobry, wszedłem na stronę i mam tylko jedno pytanie…

Z wszystkimi innymi priorytetami, przed którymi stają dzisiejsi hotelarze, kiedy dochodzi do zarządzania kanałami dystrybucji, warto zadać trafne pytanie: „Dlaczego potrzebujemy nowego procesu sprzedaży... więcej»

Strategie cross sellingu dla konsjerży

Na niedawnej imprezie charytatywnej zorganizowanej dla zbiórki pieniędzy, która miała miejsce w Południowej Florydzie, gawędziłam z wieloma znajomymi konsjerżami na temat stanu, w jakim znajduje się nasza gospodarka... więcej»

Opowieść o dwóch kulturach: O tym, jak dwa odmienne nastawienia mentalne wpływają na rozwój gastronomii – Część 1 z 2

Hotelowa gastronomia jest niewątpliwie biznesem funkcjonującym w oparciu o uzyskiwane efekty sprzedażowe. Czy jednak można powiedzieć, że jej działalność oparta jest o kulturę sprzedaży?W lecie 1998 Gillette Company... więcej»

Przeszkol swoich sprzedawców w prowadzeniu skutecznej korespondencji handlowej za pomocą e-mail

Większość hotelarzy już dawno doceniło korzyści, jakie przynosi przeprowadzanie podstawowych szkoleń dotyczących sprzedaży wśród swoich specjalistów od sprzedaży. W dzisiejszych czasach rzadko bywa tak, że hotel... więcej»

Dylemat grup hotelowych: energetyczne doświadczenie gościa

Kiedy nadchodzą główne nowe kierunki zmian, to zwykle spotyka się to z opozycją, a nawet oburzeniem, czy też z obojętnością, ponieważ taka sytuacja wymaga podjęcia działań. Obrońcy status quo mogą próbować ignorować... więcej»

Czy uczymy naszych gości, że pracownikom recepcji nie należy zawracać głowy?

Jeden z najstarszych kanonów biznesu, mówi że trzeba znać swojego klienta. Przemysł hotelowy przyjął do siebie tę radę i stworzył z niej gałąź wiedzy. Niekończące się ekspertyzy i studia, mówią nam, że większość... więcej»

Misja Pokojówki. Sześć sekretnych możliwości unikania niesnasek z housekeepingiem

Wilma Smith przebywała na wakacjach ze swoimi wnukami w Orlando, kiedy spotkała pokojówkę, dla której praca była tylko wykonywaniem służbowych zadań. Kiedy pewnego popołudnia wróciła z jednego z tematycznych parków,... więcej»

Polityka zarządzania dochodem

Bardzo interesującym wydarzeniem dla wytrawnej kadry kierowniczej przemysłu hotelarskiego jest osobiste uczestniczenie w powstawaniu stanowiska od zarządzania dochodem (revenue management), przy jednoczesnym... więcej»

Przed otwarciem – rozwiązania, o których warto pamiętać otwierając swoje drzwi

Najważniejszą sprawą przy otwarciu nowego hotelu (przynajmniej dla większości z nas) jest posiadanie klientów. Nic nas to nie obchodzi, że czekamy rok albo dwa przynajmniej na jakieś potwierdzenie, że nasz... więcej»

Doskonałość Obsługi: Czy możesz spowodować, aby twój zespół pracował tak, jakby był właścicielem hotelu?

"Jak mogę spowodować, aby moi pracownicy pracowali tak, jakby byli właścicielami hotelu?" Jest to pytanie, z którym często mam do czynienia w przypadku liderów kierujących się dobrymi intencjami, mającymi... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 (14) 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji