Piątek 19 Kwiecień 2024

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Stwarzanie korzystnego wrażenia w recepcji

W jaki sposób właściwa etykieta pomaga w sprzedaży dla walk-inów i tworzy z nich stałych gości. Wszyscy wiemy, że nie mamy drugiej szansy aby stworzyć dobre wrażenie. Lecz w jaki sposób kierownictwo hotelu... więcej»

Najbardziej efektywni liderzy wykonują każdego dnia 15 czynności w sposób automatyczny

Przywództwo jest wyuczonym zachowaniem, które po pewnym czasie staje się zachowaniem podświadomym i automatycznym. Liderzy przykładowo, mogą zdecydować o podjęciu kilku ważnych decyzji dotyczących danej kwestii, w... więcej»

Niewidoczni? Co zrobić, aby klienci przestali o was zapominać lub was ignorować

O ile nie jesteście ikoną jakiegoś wielkiego biznesu lub konkretny klient nie odwiedził was co najmniej 5 razy, to większość ludzi nie zapamiętuje waszej biznesowej nazwy...Prawdziwa historia: Dwie osoby w... więcej»

Podróżni preferują innowacje, kreatywność nad przewidywalność i stosowanie rabatów

Niezależne hotele czy butiki ustanawiają nowe konkurencyjne standardy dla produktów i obsługi. Przewiduje się, iż w nadchodzącym roku większość głównych rynków zanotuje zwyżki w obłożeniu pokoi hotelowych i... więcej»

Pięć powodów przemawiających za pracą w butikowym hotelu

1. PersonalizmW przypadku hotelu butikowego cechy osobowościowe są najważniejsze i mogą być z powodzeniem dodane. Jako część opisowa do innych podstawowych butikowych atrybutów wymienionych poniżej. Dzieje się tak... więcej»

Moja fascynacja nowoczesną formą hotelowej obsługi

To, co ukazało się moim zdumionym oczom, to gigantyczny ekran komputera, ponad którym ja i hotelowy konsjerż mogliśmy się jednak zobaczyć. W czasach tak wielu innowacyjnych technologii, spośród których część może być... więcej»

Dziesięć błędów na stronach internetowych, jakie popełniają restauracje

Wiele niezależnych restauracji nie wykorzystuje wspaniałej okazji prezentacji swojego biznesu w sieci, popełniając poważne błędy w zakresie funkcjonowania swoich stron internetowych. Przyjrzyjmy się dziesięciu... więcej»

Siedem nawyków efektywnych sprzedawców w hotelu

Dla personelu hotelowego pracującego w Święta Bożego Narodzenia, czy to dla pracowników recepcji, czy działu obsługi pięter, stanowisko pracownika sprzedaży może wyglądać na ciepłą i przyjemną posadkę! Sprzedaży... więcej»

Spotkaj się z szefem najbardziej luksusowego hotelu na świecie

Heinrich Morio, dyrektor naczelny Burj al Arab, w którym goście płacą do 18.000 USD za noc, nie wspominając nawet o „siedmiogwiazdkowej” kategorii – uwielbia swoją pracę. Ubrany w garnitur ze... więcej»

Wspaniała i spersonalizowana obsługa

Gdybyż tylko oni byli normą – nie wyjątkiem – mówi Yeoh Siew Hoon. Po napisaniu mojego ostatniego artykułu na temat „Służ osobie, nie procesowi”, przypadkowo spędziłam cały tydzień,... więcej»

Co kryje się za uśmiechami pracowników hoteli

Betty pracowała ciężko dla ABC Hotel Management Company przez ponad 25 lat. Dawno juz przekroczyła wiek uprawniający do świadczeń emerytalnych, no i ostatecznie musiała się pożegnać z pracą. Ciężka praca i wiek... więcej»

Świadomy konsjerż: Pięć hotelowych porad w zakresie gościnności

Obowiązki konsjerża daleko wykraczają poza okazywanie grzeczności i służenie pomocą w kontaktach z hotelowymi gośćmi. Pierwsze wrażenie, jakie kojarzą sobie goście z hotelem, w którym przebywali, często związane... więcej»

Hotelowa sprzedaż: W dzisiejszych czasach łatwo jest wyróżniać się wśród konkurencji

Jedną z ciekawszych rzeczy, z jakimi można się zetknąć w trakcie wykonywania zawodu hotelowego szkoleniowca jest to, że można zaglądać za kulisy działalności w tak wielu różnych rodzajach hoteli i firm świadczących... więcej»

Dwie szkoły zarządzania restauracjami

Jeżeli chodzi o działalność restauracyjną, są dwie szkoły zarządzania nią. Jedna obserwuje jak pieniądze wyrzucane są w błoto, a druga obserwuje jak pieniądze wpływają do restauracji frontowymi... więcej»

Skrzynki szczęścia pomagają hotelom w uzyskaniu swoich celów

Dla większości hoteli rok podatkowy połączony z kalendarzowym, to okres, kiedy kierownicy wynurzają się z czerwonymi oczami z pozornie niekończących się spotkań związanych z prognozami budżetu ze... więcej»

Bycie wielkim nie dla nagród

Czy kiedykolwiek słyszeliście takie wyrażenie „legenda według własnego mniemania?” Po raz pierwszy usłyszałam je pracując z człowiekiem, który był legendarnym artystą i projektantem. Po długotrwałym... więcej»

Najlepsze praktyki w marketingu internetowym ośrodków wypoczynkowych

Po raz pierwszy na większą skalę zostało wydane całościowe badanie „Najlepsze praktyki w marketingu internetowym i dystrybucji dla ośrodków wypoczynkowych” zainicjowane przez Hospitality Sales &... więcej»

Nie jedz w łóżku: Porady najefektywniejszego korzystania z room service, najkosztowniejszego sposobu raczenia się posiłkiem

Dla znużonych turystów, nie ma nic bardziej pociągającego od skorzystania z gorącego, smakowitego posiłku dostarczonego do hotelowego pokoju. Room service wywołuje u nas wspomnienia z dzieciństwa. Mamy skłonność do... więcej»

Nauka płynąca z planowania serii seminariów dotyczących podstaw

Jako trener od sprzedaży w przemyśle hotelarskim, zawsze zachęcałem uczestników aby wyobrazili sobie zamianę miejscami ze swoimi klientami i starali się pomyśleć z perspektywy tej drugiej strony. Ostatnio,... więcej»

Czy hotel typu mega boutique, to sprzeczność sama w sobie?

W artykule sprzed kilku lat dyskutowaliśmy na temat: Co to jest hotel boutique? Wspomnieliśmy w nim o ilości pokoi, jako jednym z czynników mających wpływ na prawidłowe używanie określenia „boutique”.... więcej»

Charakterystyka wielkich negocjatorów sprzedaży

Od każdego pracownika sprzedaży wymaga się umiejętności negocjacyjnych. Po przeprowadzeniu setek warsztatów szkoleniowych i współpracy z tysiącami ludzi, w trakcie ostatniej dekady, zorientowałem się, że większość... więcej»

Najwspanialszy boy hotelowy, jakiego kiedykolwiek spotkałem

W swojej obecnej roli jako korporacyjny dyrektor ds. szkolenia i efektywności organizacyjnej, podróżuję regularnie i mam możliwość korzystania z usług w najlepszych hotelach świata. W rzeczywistości uważam siebie... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 (14) 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 »

Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»

Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»

Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji