Piątek 29 Marzec 2024
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OGŁOSZENIA PRACA OBIEKTY MOJE KONTO
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Nowy użytkownik »
Przypomnij hasło »
Strona główna » Artykuły serwisu
Doradztwo na maxa
Kwestią niewątpliwie dyskusyjną jest, czy rola kierownika lub zastępcy dyrektora w środowisku hotelowym może być najbardziej stresującą pozycją w strukturze organizacyjnej. Chociaż każdy pracownik ma swoich... więcej»
Jedenaście kluczowych cech efektywnego sprzedawcy – plan, podejście i nastawienie mentalne
Pracując w charakterze sprzedawcy, twoje cele powinny stać się tak spersonalizowane i profesjonalnie efektywne, jak tylko jest to możliwe. Efektywni sprzedawcy powinni charakteryzować się rzeczywistym zaangażowaniem w... więcej»
Naprawianie niedoróbek w menu: Szybka poprawa
Każda część twojego biznesu poddawana jest testowi na swoją siłę i produktywność. Menu jest dokumentem numer 1 w sprzedaży i wymaga poddania go szczegółowemu badaniu. Zapoznaj, z niżej przedstawioną listą,... więcej»
Ludzkie elementy obsługi klienta. Złotym kluczem jest akcent indywidualny
Nie ma wątpliwości, iż przedsiębiorstwa na całym świecie uznają obsługę klienta za najważniejszy element, wyróżniający je spośród konkurencji. Obsługa klienta jest nawet czymś więcej w przemyśle hotelarskim,... więcej»
Subtelni Ambasadorowie: W jaki sposób efektywne służby pierwszej linii budują twoją reputację
W 2003 r., Procter & Gamble ukuł frazę "pierwszy moment prawdy", aby opisać najistotniejsze pierwsze momenty, kiedy formowane jest pierwsze wrażenie klienta na temat produktu lub usługi. Dziesięć lat... więcej»
Co robić, kiedy twój naprawdę ładny hotel, nie jest pełny?
Jako właściciel hotelu, aż nadto orientujesz się w temacie. Zatrudniłeś nową firmę zarządzającą, zastępując poprzedniczkę, która nie radziła sobie z postawionymi przed nią zadaniami. Nowa spółka zarządzająca aktywami... więcej»
Szkolenie personelu kelnerskiego – Casting
Przemysł gościnny jest jak show biznes. Kiedy przeprowadzasz casting najważniejszym jego elementem jest dopasowanie najlepszych osób do najlepiej sprawowanych funkcji. Koszty związane z zatrudnieniem tylko jednego... więcej»
Przebudzenie się po niewłaściwej stronie lady: wpływ nastroju na wydajność w pracy
Wiesz jak to się dzieje: uliczny korek samochodowy blokuje ci dojazd do pracy. Jakiś nieokrzesany kierowca skręcił gwałtownie tuż przed twoim samochodem, no i oblałeś się kawą z mlekiem, którą właśnie kupiłeś.... więcej»
Długookresowa wartość klienta – Święty Graal dla hoteli
Większość menedżerów pojmuje, że uświadomienie sobie wartości klienta, a co ważniejsze długookresowej wartości klienta (CLV), może pomóc w projektowaniu strategii, wspierających zachowania lojalnościowe, w ostatecznym... więcej»
Dodawanie indywidualnego stylu do hotelowej etykiety
Susan Carlin wyciągnęła się na łożu typu king-size w Regency Hotel, w południe zwykłego roboczego dnia.„Jeżeli nie masz nic przeciwko, wskakuj do łóżka” mówi do przedstawiciela biura podróży.... więcej»
Room service
Nasze pokoje gościnne uczyniliśmy tak wygodnymi i luksusowymi, że goście nie chcą ich opuszczać, a są one tak dobrze wyposażone, że naprawdę, nie muszą tego robić. Prędzej czy później każdy chciałby jednak coś... więcej»
Jak skutecznie składać reklamację. Skarżysz się na pobyt w hotelu? Jest na to właściwy sposób
Zawsze angażuję się bardzo emocjonalnie mówiąc o rzeczach, których nie znoszę i które ogromnie mnie denerwują: tym razem są to osoby notorycznie składające skargi. My naprawdę nie lubimy robić czegoś, co prowadzi... więcej»
Stosowanie zasady 80/20 w przemyśle hotelarskim
Zasada 80/20 głosi, iż niewielka ilość po stronie przyczyn jest odpowiedzialna za wielką ilość po stronie wyników. W biznesie znaczy to często, że 80 % twoich dochodów pochodzi od 20 % twoich klientów, a więc... więcej»
Szkolenie ze sprzedaży: Nie zostawiajcie potencjalnych gości w ciemnościach
Nie bójmy się tego powiedzieć: Decyzja o zapłaceniu obecnych cen tylko, aby przez osiem godzin przespać się w ciemnym pokoju nie jest decyzją racjonalną, ani logiczną. Każdy hotelarz doskonale wie, że najbardziej... więcej»
Ryzyko powtarzania się
W jednym z wcześniejszych artykułów mówiłam o wysokich kosztach strat. Cóż, kwestia ta stale wraca jako wielki problem dotyczący właścicieli i kierownictwa. Jak można wpoić naszym pracownikom poczucie... więcej»
Siedem sposobów na pozyskanie zainteresowania gościa
Powiedzmy sobie szczerze, że dzisiejsi goście są z reguły zmęczeni, zirytowani i roztargnieni. Kiedy mówisz z prędkością 150 słów na minutę, a umysły twoich gości rozpraszają się z prędkością 450, to jak do licha... więcej»
Grzech główny revenue management – nietrafna strategia cenowa
Co wspólnego ma grzech z revenue management? Po pierwsze, przyjrzyjmy się definicji grzechu. Grzech jest definiowany jako „naruszenie zasad prawa religijnego lub moralnego, szczególnie wtedy, gdy jest nim... więcej»
Unikalne wyzwania w marketingu małego hotelu
Klasyczna wiedza marketingowa sugeruje, że małe hotele nie mogą efektywnie rywalizować z ich wielkimi odpowiednikami. Jednakże od czasu do czasu obserwujemy, jak małe hotele zadają kłam tej konwencjonalnej... więcej»
Pociąg szkoleniowy: Kluczowe zagadnienia w szkoleniach z zapewnienia wyjątkowej obsługi dla pracowników hoteli
Wszyscy na pokład! Rozmowy rekrutacyjne zakończyły się. Zatrudniono nowych pracowników. Zaplanowano czas zapoznawania się z pracą. Wkrótce rozpoczną się szkolenia. W jaki sposób twoje przedsiębiorstwo postrzega i... więcej»
Dzień pokojowej
Kitty Bean Yancey dziennikarka z USA TODAY podjęła wyzwanie pracy jako praktykantka w zespole hotelowej housekeeper - Gladis Lee, w 217-pokojowym Hotelu Loews w Annapolis, Maryland, gdzie Lee pracuje od 16 lat. Coś,... więcej»
Jak kierować kuchnią, kiedy nie jest się jej szefem
Tak więc nie jesteś szefem kuchni, ale jesteś za nią odpowiedzialny... Jeżeli ponosisz odpowiedzialność za zyski z działalności gastronomicznej, powinieneś wiedzieć wszystko w zakresie funkcjonowania kuchni i mieć... więcej»
Smaczne jedzenie i komunikacja ze światem - najważniejsze potrzeby hotelowych gości
Jak wynika z raportu opublikowanego przez Grupę Hotelową Orbis „Trendy na rynku korporacyjnym w zakresie zarządzania podróżami służbowymi”, dobre jedzenie i WiFi to podstawowe potrzeby jakie wskazują... więcej»
Standardowe procedury check in i check out w hotelu ...więcej»
Pokój hotelowy - definicja, rodzaje, wyposażenie ...więcej»
Czym jest usługa hotelarska? ...więcej»
Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji