Poniedziałek 25 Czerwiec 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Test dla hotelarzy 9 - Technik hotelarstwa

    1. W restauracji hotelowej hotelu Wenus, część potraw przygotowywano w obecności gości, wykorzystując wózek kelnerski. Jaką metodę obsługi zastosowano?A. Francuską.B. Rosyjską.C. Angielską.D.... więcej»

Projektowanie bliższych i dalszych doświadczeń w spa. Co, w rzeczywistości, kupują hotelowi goście? – Część 2/2

Tradycyjnie wszechobecne "przedpołudnia dla urody" często rozpoczynały się lub kończyły lunchem spa. W środowisku dziennego spa przygotowywany jest on zwykle w miejscowej restauracji i niestety... więcej»

Hotelarstwo: Zamiana problemów na wspaniałe możliwości

Podróże i turystyka to przemysł numer jeden na świecie z oczekiwaniami na ich ciągły wzrost w następnej dekadzie. Mimo to zyski przemysłu zanikają w wielu częściach świata. Hotelarstwo to ryzykowny... więcej»

Dziesięć najważniejszych warunków udanego otwarcia hotelu klasy luksusowej

Kto powiedział, że gala nabita osobistościami, przyjęcie za milion dolarów czy inne przywieszki z wysoką ceną są jedynymi sposobami, aby nowy hotel klasy delux został zauważony? Efektywne wprowadzenie PR-u na... więcej»

Zatrudnianie słynnego szefa kuchni

Jako hotelarze realizujący poważne programy gastronomiczne zdajecie sobie sprawę z tego (lub tak to przynajmniej zaprogramowaliście), że goście odwiedzający wasz obiekt, przyjeżdżają doń, tak samo z powodu... więcej»

Nadaj priorytet gościnności

W dzisiejszych czasach niekwestionowanie prawdziwe jest twierdzenie, że hotele na wszystkich rynkach mają dostęp do nieporównywalnie większych możliwości w zakresie szkolenia z gościnności, czy to za pośrednictwem... więcej»

Projektowanie bliższych i dalszych doświadczeń w spa. Co, w rzeczywistości, kupują hotelowi goście? – Część 1/2

W 1999 r napisałem artykuł, w którym zwracałem uwagę na wzrost popularności ośrodków spa, a w zasadzie pozycjonowanych ośrodków spa, przeobrażających się w istotne pod względem rentowności hotelowe działy, a nie tylko... więcej»

Obsługuj osobę, nie proces

Moja przyjaciółka, hinduska dziennikarka, odwiedziła ostatnio Singapur, gdzie zatrzymała się w jednym z pięciogwiazdkowych hoteli, w tym mieście. Opuściła hotel, nie przekonana do jego obsługi. Zapytałam ją... więcej»

Równaj do najlepszych: Podnoszenie poziomu programu kontroli jakości ku maksymalizacji zadowolenia gości

W pewnym momencie naszej kariery zawodowej w branży hotelarskiej, stawaliśmy zapewne  w obliczu tego samego koszmaru: złowróżbny uśmiech profesjonalnie ubranego gościa, po którym następowało uprzejme wręczenie... więcej»

Specjaliści od rezerwacji potrzebują wsparcia w radzeniu sobie z najzwyklejszymi pytaniami

Wielokrotnie miałem okazję przebywać wspólnie ze specjalistami od rezerwacji, kiedy na żywo, zręcznie odpowiadali na trudne pytania, podczas rozmów telefonicznych w hotelach i centrach zgłoszeniowych (call... więcej»

Gastronomiczne menu: Podtrzymywanie aktualności. Przekraczanie oczekiwań i pragnień klientów w 2013 roku

Jest takie stare powiedzenie, które mówi że toczący się kamień nigdy nie porasta mchem, czyli ci którzy stale coś robią nie popadają w rutynę i nie brak im pomysłów i kreatywności. Jest to szczególnie prawdziwe,... więcej»

Niezwykłe hotele na świecie - cz. 3

Hang Nga Hotel w Da Lat, w WietnamieUkryty w sennym górskim miasteczku Dalat, jest prawdopodobnie jednym z najdziwniejszych architektonicznie hoteli na świecie, a już na pewno Wietnamu. W mieście zdominowanym przez... więcej»

Lekcje płynące z doskonałej obsługi klienta w Southwest Airlines

Nie zdarza się często, aby wyrażenia "wyjątkowa obsługa klienta" i "linie lotnicze" występowały w tym samym zdaniu. Sprytnie sformułowane przepisy dotyczące zmian w rozkładzie lotów, wysokie opłaty... więcej»

Podnoszenie cen bez utraty klientów

Czasami trzeba po prostu podnieść stawki, aby utrzymać opłacalność biznesu. Można wtedy skorzystać z niżej przedstawionych pięciu strategii blokujących odpływ klientów z biznesu.Firmy niechętnie podnoszą ceny,... więcej»

Mistrzostwo w sztuce przyciągania

Wszystko jest duże w Las Vegas: duże hotele, niesamowita rozrywka, wytrawni szefowie z kraju i świata, nadzwyczajna kuchnia, znaki drogowe i ulice, nawet pieniądze tam wydawane są duże. W Las Vegas są największe... więcej»

Standardowe procedury check in i check out w hotelu

STANDARDOWA PROCEDURA ZAMELDOWANIA - CHECK IN 1. Uprzejme powitanie gości.2. Zapytanie gości, czy była dokonana rezerwacja.3. Zapytanie gości o nazwisko na jakie była dokonana rezerwacja.4. Sprawdzenie rezerwacji w... więcej»

Strategie wobec 8 kluczowych wyzwań obecnych w dzisiejszym hotelowym świecie ośrodków spa – część 2/2

Strategia 5 – Ewoluowanie przekazów spa w trudnych ekonomicznie czasachJedną z rzeczy, którą dzielą hotelowi goście spa, lokalni klienci i członkowie klubu spa – niezależnie od tego, czy się do tego... więcej»

Upselling kontra overselling

Wszyscy restauratorzy życzą sobie, aby personel kelnerski zwiększał sprzedaż poprzez wzrost średnich rachunków, gdzie wyższy średni rachunek przypadający na jednego gościa, uzyskuje się przez stosowanie... więcej»

Przepis na sukces hotelowej restauracji

Wśród wielu czynników, wpływających na zadowolenie klienta z jakości obsługi hotelowej, ważne miejsce zajmuje poziom hotelowej restauracji. W hotelach i obiektach grupy PPH&R przywiązuje się do tego czynnika... więcej»

„Zarządzanie przepływem ruchu” jako ważny składnik szkolenia w hotelarstwie

Występuje nieunikniony moment na każdym stanowisku związanym z kontaktem z klientem, kiedy równocześnie wielu klientów podchodzi do recepcji, stanowiska concierge czy obsługi gościa, pozostawiając jednego... więcej»

O co tyle hałasu z tym pierwszym wrażeniem? Nauki płynące z wysokiej klasy hoteli

Inteligentni liderzy branży hotelarskiej jedno wiedzą na pewno: wspaniałe doświadczenie gościa zaczyna się od wspaniałego pierwszego wrażenia. Zgodnie więc z najnowszym artykułem w Wall Street Journal,... więcej»

Hotele „szkolą” gości

Tworzenie możliwości nauki dla gości jest jednym z pożądanych trendów w hotelarstwie, dzięki któremu można pobudzić lojalność gości i skorzystać z niej. Oto, co musisz wiedzieć! Jedną rzeczą jest uczynienie z branży... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 (17) 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji