Poniedziałek 25 Czerwiec 2018

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Artykuły serwisu

Artykuły serwisu


Prywatność gościa - To nie tylko zawieszka na drzwi

Nadszedł już czas, aby porozmawiać o kwestii prywatności gości. Kiedy się nad tym zastanowić, prywatność jest właśnie tym, za co goście płacą twoje stawki. Jeżeli nie zależałoby im na prywatności, w ogóle nie... więcej»

Dlaczego marketing online jest zasadniczym elementem twojego marketingu-mix

Jeżeli twój biznes ma stronę internetową albo nawet jeżeli nie, możesz czasami dziwić się, ile wartości w rzeczywistości dodaje internet. Boom dotcomów i plajty pozostawiały w wielu odczucie sceptycyzmu. Podczas... więcej»

Sprzedajesz hotel? Zaplanuj działania i postaraj się uniknąć sześciu powszechnych błędów

Jeżeli masz zamiar sprzedać swój hotel lub motel, to prawdopodobnie nie jesteś w tym zamiarze odosobniony. W BizBuySell.com byliśmy świadkami stabilizacji finansowej przedsiębiorstw rynkowych. Obecnie ponownie zaczyna... więcej»

Hotelowi goście - zagadka umysłowa

Cechą dobrego hotelarza jest spostrzegawczość, dobra pamięć, szybka orientacja oraz umiejętność logicznego rozumowania i zwięzłego formułowania wniosków. Dlatego tym razem przygotowaliśmy zagadkę umysłową, która... więcej»

Jego hotel rozpala gwiazdy

Krótki opis zajęć podczas normalnego dnia pracy profesjonalnego menedżera hotelu. Ceremonia wręczania Oscarów była również czasem bankietu w hotelu The Peninsula w Beverly Hills. Zbudowany z kamienia, w... więcej»

Bądz sprawny – używaj tac

Już słyszę ten zbiorowy jęk wśród niektórych osób! Tace są przydatne, poręczne, spełniają wymogi sanitarne i są bardziej higienicznie od posługiwania się wyłącznie rękami, no i przecież powodują, że wyglądasz... więcej»

Prawidłowa obsługa zleceń po godzinach może wyróżnić cię spośród konkurencji

W czasie, gdy byłem pracownikiem recepcji w Lexington Marriott Resort, we wczesnych latach 80-tych, odbieraliśmy bardzo wiele telefonów do działu sprzedaży, już po zakończeniu jego pracy. Chociaż mieliśmy w... więcej»

Dziesięć sposobów jak stać się autorytetem w przemyśle hotelarskim

Ile razy myślałeś sobie – powinienem był być cytowany w artykule, być autorytetem w komisji, ekspertem w danej dziedzinie w magazynie branżowym? Bycie znanym jako autorytet w danej dziedzinie lub niszy ma... więcej»

Pomyśl o truskawkach - doskonały artykuł szkoleniowy dla sprzedawców usług hotelowych

“Pomyśl o truskawkach” to słynne przemówienie Jamesa Lavensona wygłoszone na konferencji Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu (AMA) w Nowym Jorku w 1973. James Lavenson - super sprzedawca,... więcej»

O czym powinieneś wiedzieć zanim otworzysz spa

Włączenie ośrodka spa do jakiegokolwiek obiektu jest niemal zawsze świetnym pomysłem i na pewno zagwarantuje mu konkurencyjność. Niemal oczywistą w dzisiejszych czasach jest konieczność utrzymywania spa w kurortach.... więcej»

Czy kiepska komunikacja z klientem szkodzi twojemu biznesowi?

Pamiętasz taką starą grę w telefon, gdzie jedna osoba szepcze jakieś zdanie następnej osobie do ucha i zdanie powtarzane jest w całym pokoju. Do czasu, kiedy to zdanie jest powtarzane na głos przez ostatnią w... więcej»

Najlepsze praktyki hotelowe w zdobywaniu klientów szukających okazji turystycznych

Dziś mamy większy dostęp do aktualnych informacji turystycznych niż kiedykolwiek wcześniej. Czy zastanawiałeś się, gdzie się zatrzymać podczas następnego wyjazdu do Nowego Jorku? Przy pomocy Twittera, Facebookqa lub... więcej»

Jesienne odżywianie na zimowe chłody

Kolorowe i szeleszczące liście, ciepłe słońce to pozytywne aspekty jesieni. Gorsze strony jesiennej aury to nagminne przeziębienia i osłabienie organizmu. Powszechnie wiadomo, że jedzenie może poprawić humor, ale może... więcej»

Egzamin praktyczny 1 - Technik hotelarstwa

Polecenie do zadania Pan Jan Nowak ze Szczecina złożył pisemne zamówienie na usługi hotelu (zgodnie z zamówieniem - Załącznik 1). W wyznaczonym terminie na jego zaproszenie do hotelu przyjechał gość... więcej»

Kreowanie nietradycyjnego serwisu bankietowego

Wyjątkowe opcje cateringoweWiększość, jeśli nie wszystkie, z największych firm hotelowych dysponuje restauracjami w swoich obiektach. To pozwala na korzystanie z fantastycznych możliwości podczas tworzenia unikalnego... więcej»

W jaki sposób właściciele hoteli i ich dyrektorzy naczelni mogą zmienić 10 najważniejszych przyczyn niskiej efektywności hoteli – Część 3 z 3

# 9 Brak lub niewielkie zaangażowanie w zarządzanie reputacją w internecieJeśli chodzi o budowanie pozytywnej świadomości o hotelu, to dużo czasu i wysiłku zajmuje zbudowanie i utrzymywanie reputacji online, której... więcej»

Zarządzanie powolnym lub leniwym personelem

Wiecie, że oni się wyłączyli od wszystkiego, cóż więc można z tym zrobić? Są to pracownicy, którym godzinę zajmuje to, co inni są w stanie zrobić w 20 minut, po czym znikają na papierosa lub którzy nie ruszą się zza... więcej»

Czego hotele mogą nauczyć się od linii lotniczych, Amazonu i dostawców pizzy

Oto proste pytanie: Czy kiedykolwiek przeglądałeś ofertę lub dokonywałeś zakupu ze strony Amazon? Jeśli tak, bo jestem pewien, że wielu z was należy do tej kategorii osób, to wiecie, jak dobrze ta strona internetowa... więcej»

W jaki sposób właściciele hoteli i ich dyrektorzy naczelni mogą zmienić 10 najważniejszych przyczyn niskiej efektywności hoteli – Część 2 z 3

W części 1-ej omówiłem pierwsze pięć przyczyn niskiej efektywności hoteli w odpowiedzi na powszechne odczucia hotelarzy, którzy wskazali na 10 najważniejszych powodów występowania tych niekorzystnych... więcej»

Radzenie sobie ze zgonem w hotelu

Jedyna rzecz, o której nikt cię nie informuje, kiedy decydujesz się na pracę w branży hotelarskiej to fakt, że zdarzają się przypadki, kiedy ludzie w hotelach umierają, więc równie dobrze mogą umrzeć na twojej zmianie... więcej»

Czy cygara i wino idą z sobą w parze? Przekonajmy się

Zobaczmy, jak z mojego osobistego punktu widzenia, wino i inne napoje reagują na różne gatunki cygar.Cygara - od czego by tu zacząć, kiedy tak wiele jest do powiedzenia na ich temat? W trakcie nauki, dzięki której... więcej»

W jaki sposób właściciele hoteli i ich dyrektorzy naczelni mogą zmienić 10 najważniejszych przyczyn niskiej efektywności hoteli – Część 1 z 3

Starałem się uzyskać odpowiedzi od hotelarskich specjalistów aby zorientować się w tym, co ich zdaniem było najważniejszymi 10 przyczynami, dla których hotele były mało efektywne i postanowiłem podzielić się swoim... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 (22) 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »

Materiał szkoleniowy dla gastronomii: Sztuka składania serwetek (VIDEO) ...więcej»

Test dla hotelarzy 8 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Polacy najchętniej spożywają Finlandia Vodka ...więcej»

Test dla hotelarzy 12 - Technik hotelarstwa ...więcej»

Najwyższy standard wypoczynku – jak dbać o hotelowe materace? ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę cisowianki,...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

stat4u

Copyright ©2015 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji